שיחת משתמש:הנדב הנכון

ארכיון
ארכיונים
(תזכורת: כדאי לארכב עכשיו)
  1. ארכיון 1
  2. ארכיון 2
הצבעות מחיקה :-( הבהרת חשיבות :-O הצבעות מחלוקת


מפות

[עריכת קוד מקור]

אם אתה כבר מוסיף קואורדינטות כדאי להוסיף גם מפה. ראה גשר מעריב או סכר אלומות. בורה בורה - שיחה 19:18, 10 בינואר 2016 (IST)תגובה

אני מתקדם לאט לאט, ומתלהב כל פעם מפיצ'ר אחד בלבד... מבטיח לנסות! הנדב הנכון - שיחה 21:31, 10 בינואר 2016 (IST)תגובה
כדאי שתקרא את שיחת משתמש:בורה בורה#מעבר לתחום כדי שתבין למה משתמש:IKhitron שחזר אותך. בורה בורה - שיחה 18:39, 14 באפריל 2016 (IDT)תגובה
כן, פניתי אליו והבנתי משיחתנו הנדב הנכון - שיחה 19:59, 14 באפריל 2016 (IDT)תגובה

האנדרטה לזכר דב גרונר

[עריכת קוד מקור]

קטע, בדיוק הבוקר שמתי לב שאין ערך ורציתי לכתוב בסוף השבוע... תודה! עידושיחה 17:49, 17 בפברואר 2016 (IST)תגובה

בכיף :-)הנדב הנכון - שיחה 17:55, 17 בפברואר 2016 (IST)תגובה

טרוור הווארד

[עריכת קוד מקור]

היי נדב,
הייתה לך עכשיו תקלדה בהעברת השם לכתיב החדש. האם התכוונת להעביר לכתיב הנ"ל? אלדדשיחה 10:12, 28 במרץ 2016 (IDT)תגובה

כן, תודה! בדיוק השארתי הודעה בבקשות למפעילים :-) הנדב הנכון - שיחה 10:13, 28 במרץ 2016 (IDT)תגובה
טופל :) אלדדשיחה 10:16, 28 במרץ 2016 (IDT)תגובה

גשר שרונה

[עריכת קוד מקור]

הקואורדינטות שהוספת אינן מדויקות. גשר שרונה/מעבר מוסררה היו בדיוק היכן שרחוב מנחם בגין ברמת גן מסתיים ומתחיל רחוב שפע טל בגבעתיים מתחת מה שהיום ידוע כגשר הצפוני על מחלף ארלוזורוב. מקי סכינאי - שיחה 21:31, 10 במאי 2016 (IDT)תגובה

אוקיי, עדכנתי. אגב, יש לך מקור למיקום? (המיקום שנתתי הסתמך על הכתוב בערך) הנדב הנכון - שיחה 22:32, 10 במאי 2016 (IDT)תגובה
תודה. הסימון צריך להיות בדיוק מתחת לגשר על פי הערת השוליים השלישית. זו הנקודה הנמוכה ביותר בסביבה גם כיום ולכן נבחרה כמעברה גם כשואדי מוסררה זרם בשצף קצף. מקי סכינאי - שיחה 06:26, 11 במאי 2016 (IDT)תגובה
נראה לי שכבר הכי פשוט אם תעדכן עם הנ.צ. המדויק.... הנדב הנכון - שיחה 09:42, 11 במאי 2016 (IDT)תגובה

אוריילי

[עריכת קוד מקור]

אני עדיין לא מסכים עם הגרסה שאתה מציע, אבל אין לי זמן וכוח לדון בזה. אתה יכול לשנות כרצונך. ‏Archway שיחה 08:22, 17 במאי 2016 (IDT)תגובה

זיהוי שגיאות מיידי בתבניות

[עריכת קוד מקור]

כדאי שתוסיף את הגאדג'ט שבודק אותן מיידית, כדי שלא יכנסו לך פרמטרים ישנים או שגויים. לך להעדפות --> גאדג'טים --> גאדג'טים ניסיוניים (פיסקה אחרונה) והדלק את "הראה הודעות שגיאה ממערכת בדיקת פרמטרים (ניסיוני)". מעתה תקבל התרעות אם הפרמטרים שלך שגויים. בורה בורה - שיחה 09:52, 31 במאי 2016 (IDT)תגובה

בוצע!הנדב הנכון - שיחה 09:55, 31 במאי 2016 (IDT)תגובה

קאריי

[עריכת קוד מקור]

מדוע הסרת את הקואורדינטות? זה נכון שיש בוויקינתונים, אבל אין שום פסול בכך שהם יהיו בערך ולמעשה הם טיפה יותר מדויקות מבחינת קרבה למרכז היישוב. Mbkv717שיחה • כ"ט באייר ה'תשע"ו • 09:50, 6 ביוני 2016 (IDT)תגובה

אז עדיף לתקן בוויקינתונים. אין הגיון שיהיו לנו קואורדינטות שונות הנדב הנכון - שיחה 09:52, 6 ביוני 2016 (IDT)תגובה
הרבה פעמים יש ויקיפדיות שמדייקות יותר ויש כאלו שפחות. אני אישית מעדיף להסתמך על ויקינתונים כמה שפחות, אבל במקרה הזה גם הקואורדינטות הפחות מדויקות עדיין נמצאות בתחום השיפוט אז אני לא אתעקש. Mbkv717שיחה • כ"ט באייר ה'תשע"ו • 10:00, 6 ביוני 2016 (IDT)תגובה
אם אתה חושב שהנתון בויקיפדיה העברית מדויק יותר, דווקא כדאי מאד שתעדכן את ויקנתונים. כל עוד לא ידוע לנו שהסטנדרט של ויקיפדיה בעברית שונה באופן עקרוני מזה של ויקינתונים עדיף להקפיד על אחידות - מיקום אמור להיות אובייקטיבי הנדב הנכון - שיחה 10:07, 6 ביוני 2016 (IDT)תגובה
שוב, כל עוד זה בתחום השיפוט של העיר, וזה המקרה, אין שום בעיה. פשוט לא הבנתי למה להסיר את הקואורדינטות אצלנו וזה אחד הדברים שהעלו את תמיהתי. Mbkv717שיחה • כ"ט באייר ה'תשע"ו • 10:11, 6 ביוני 2016 (IDT)תגובה
ממניעים אידאולוגיים וטכניים - לדעתי זו שגיאה מתודולוגית לאכסן נתון זהה בשני מקומות שונים ויותר מכך, להחזיק שני ערכים שונים לאותו נתון. מקווה שפסקה בדף המשתמש שלי תבהיר: תבניות, קטגוריות וויקינתונים הנדב הנכון - שיחה 11:12, 6 ביוני 2016 (IDT)תגובה
אני יכול להבין את ההיגיון מאחורי זה, אבל מבחינתי זה אומר שאו שאנחנו מפקירים המוני ערכים לנזקים או להשחתות פוטנציאליות שאפשר לעלות עליהן רק במקרה, או להכפיל את רשימת המעקב שלי ונגיע בערך לאותה נקודה. Mbkv717שיחה • כ"ט באייר ה'תשע"ו • 11:40, 6 ביוני 2016 (IDT)תגובה
אחרי שפרויקט התבניות יושלם מאות אלפי נתונים יימשכו מוויקנתונים ועם גדילת ויקיפדיה העברית זה יגיע גם לסדר גודל של מיליונים. שאלת ניטור ויקינתונים היא קריטית ואני ממליץ גם לך לנטר כל ערך ששמת בו תבנית שמושכת משם נתונים. אני אישית אופטימי, אבל אם נגלה שויקינתונים אינו ניתן לניטור אפקטיבי אני גם אתמוך בערכים לוקלים הנדב הנכון - שיחה 11:47, 6 ביוני 2016 (IDT)תגובה

ראה את השינוי שלי בוויקינתונים. אתה חייב לציין את הזום המבוקש. במקרה הזה מי שלחץ על הקואורדינטות קיבל מפה של כל דרום אנגליה... כיוון שאתה עוסק בד"כ בעצמים כמו מבנים או אנדרטאות, תן זום מירבי כפי שעשיתי שם, ואז המפה היא נקודתית. בורה בורה - שיחה 20:06, 6 ביולי 2016 (IDT)תגובה

אתה מתכוון למפה או לנתונים בשדה קואורדינטות? כי המפה נלקחה מגוף הערך עצמו והקואורדינטות נמשכו על ידי התבנית. אני בד"כ מציב את התבנית ומוודא שהנתונים הטקסטואליים הרלוונטיים קיימים בוויקינתונים, את ההתעסקות עם המפות אני מותיר לחובבי הנושא הנדב הנכון - שיחה 23:32, 6 ביולי 2016 (IDT)תגובה
אני מדבר על הקואורדינטות בוויקינתונים עצמו. ראה שם. בורה בורה - שיחה 23:50, 6 ביולי 2016 (IDT)תגובה

הזמנה

[עריכת קוד מקור]
שלום הנדב הנכון.

רציתי להזמין אותך אישית להשתתף במיזם ויקייטנה שבאחריותי. המיזם מתאים לכל הגילאים ופועל בימים ראשון עד שישי, אבל לא תמיד חייבים להראות נוכחות.
המיזם בא במטרה לגוון בפעילויות, לרכוש ידע נוסף, וכמובן, לתרום לוויקיפדיה. אודה לך מאוד אם תרצה להשתתף במיזם.
בנוסף, אם החלטת להצטרף (לא חייב להגיע לכל השעות, רק לאלה שנוח), תוסיף את שמך כאן.

בברכה, אור/Dororשיחההצטרפו למיזם הויקייטנה! 23:52, 6 ביולי 2016 (IDT)תגובה

כיתוב ותמונה

[עריכת קוד מקור]

היי נדב, בהקשר לעריכתך מיוחד:הבדל/18994869, שים לב שבצורה זו שמציינים רק כיתוב והתמונה מגיעה מויקינתונים, עשויים להחליף את התמונה מוויקינתונים (או להוסיף תמונה נוספת) ואז הכיתוב לא ישקף את המופיע בתמונה. לכן כדאי לציין בצורה מפורשת את התמונה כאשר מציינים כיתוב. בהזדמנות זו תודה על התיקונים הרבים בוויקינתונים. בברכה, ערן - שיחה 16:22, 22 ביולי 2016 (IDT)תגובה

תודה :-) תוכל לערוך ולהדגים איך היית מציין את התמונה? הנדב הנכון - שיחה 20:28, 22 ביולי 2016 (IDT)תגובה
מיוחד:הבדל/18994869 - ציינתי במפורש את התמונה. ערן - שיחה 01:54, 23 ביולי 2016 (IDT)תגובה

עליקה

[עריכת קוד מקור]

ראה שהמפה השנייה שם דפוקה. זה קורה בגלל שאין נתונים בוויקינתונים. יש הרבה כאלה, ראה קטגוריה:דפים עם מפות מקולקלות. תוכל לתקן בוויקינתונים? תיקנתי לדוגמה את זעורה.

לעצם העניין, זה קורה בגלל שהיחידה לא מטפלת במקרים אלה. בעיקרון משתמש:ערן אמור לטפל בזה, אבל הוא בחופשה ארוכה. משתמש:IKhitron, אולי אתה יכול לתקן שלא תופיע לקורא שגיאה כזו? אבל אולי חכה עד שנדב יתקן את כולן? מתייג את משתמש:יונה בנדלאק, משתמש:Mikey641. בורה בורה - שיחה 19:09, 29 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה

אני אתרום את חלקי... הנדב הנכון - שיחה 19:14, 29 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה
תודה. לי יש מספיק עבודה עם ההטמעה של תבנית עיר החדשה... ראה קטגוריה:שגיאות פרמטריות סוג לא תואם. בורה בורה - שיחה 19:17, 29 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה
אין מצב שאבין בזה משהו. קיפודנחש אולי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:19, 29 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה
זה דווקא קל מאוד, אבל לא חשוב נסתדר. אבל אם אתה כבר מבקר בערכים שהערת האוכלוסיה לא במקום, אנא העבר אותה. ראה מה עשיתי בחושניה. זה יחסוך לנו עבודה. בורה בורה - שיחה 19:30, 29 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה
בורה בורה, אני יודע מה לעשות עם זה....שמתי לב לזה כבר בצהריים ותיקנתי כמה. רציתי לתקן אבל התבנית עיר נעולה... למה היא נעולה??? שיפתחו אותה לפחות לבדוקי עריכות. אם הכנסנו תבנית חדשה לגמרי שהיא עדיין בגרסת בטא, לא הגיוני שהיא תהיה נעולה, יש עוד דברים לתקן כמו לדוגמא זה והנושא של הערת צפיפות שהעלתי בדף השיחה שלי--‏Mikey641שיחה 19:38, 29 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה
התיקון הוא בתבנית או ביחידה? אם זה רק שורה, אתה יכול לשים את השורה בבקשות מפעילים והם יכניסו את זה. או לפנות ליגאל שזמין עכשיו. או לבקש לפתוח את התבנית, שים את התיקון ולהודיע שינעלו... ניג'וז אמיתי. הערת צפיפות לא צריך. נדיר שיש שם צורך, פשוט מתקנים את הנתונים. ראה מה עשיתי. בורה בורה - שיחה 19:42, 29 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה
בורה בורה סיימתי חוץ מחצר אדר שחסר קואורדינטות הנדב הנכון - שיחה 19:51, 29 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה
גדול. אני אבקש מקרלוס לאכן אותה. בורה בורה - שיחה 19:59, 29 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה
‏התועלת בבאג הזה הוא שהוא לפחות מכריח אותנו לשים קואורדינטות בוויקינתונים--‏Mikey641שיחה 21:24, 29 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה
כן, יצא לטובה... Mikey641, אתה מכניס את התיקון? יש לך ערך אחד שאמור להסתדר. בורה בורה - שיחה 21:28, 29 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה
רק רגע, יש לי עוד כמה תיקונים להכניס ואז. אני יוצר מחדש את {{עיר1}} שתהיה לי לניסיון--‏Mikey641שיחה 21:31, 29 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה

שינוי תאריך בחתימה

[עריכת קוד מקור]

מה פשר שינוי התאריך בחתימתך? קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדכיצד חרבה ירושלים? 11:26, 9 באוקטובר 2016 (IDT)תגובה

לא יודע, שמרתי, הלכתי, חשבתי שלא נשמר, שמרתי שוב ואז זה השתנה הנדב הנכון - שיחה 11:29, 9 באוקטובר 2016 (IDT)תגובה

שוק הדגים של בילינגסגייט

[עריכת קוד מקור]

שים לב שמפות לונדון יש להשתמש במפה החדשה והמשופרת שיש לה יכולות הגדלה לרמת הרובע. בורה בורה - שיחה 03:05, 30 באוקטובר 2016 (IST)תגובה

הסבר טכני

[עריכת קוד מקור]

היי. תוכל להסביר לי מה עשית פה, ואיך התבנית נשמרה אחרי שהיא נמחקה לכאורה? תודה :) GHA - שיחה 09:45, 9 בנובמבר 2016 (IST)תגובה

הי... הנתון הקריטי הוא הצבת שם התבנית, במקרה הזה {מיון}. מספר רב של תבניות פרמטריות (ובעתיד, בשאיפה, כולן) מושכות נתונים מווקינתונים ומציבות אותן בתבנית, למשל {אנדרטה} באנדרטת חטיבת אלכסנדרוני. את כל הנתונים האלו ניתן להזין "ידנית", כלומר כמו קודם בתור הערך. אני מאמין שהסתמכות על ויקינתונים חוסכת זמן בכתיבת הערך, אבל גם בתחזוקתו הנדב הנכון - שיחה 10:03, 9 בנובמבר 2016 (IST)תגובה

אשמח לבדיקת העריכה הזאת. אורשיחה20:05, 13 בדצמבר 2016 (IST)תגובה

תודה :-) האמת אני כבר לא כך נעזר בה, היא שריד מימים נטולי גדג'טים וסקריפטים... הנדב הנכון - שיחה 20:34, 13 בדצמבר 2016 (IST)תגובה
לא ידעתי שהיו ימים כאלה אם אתה אוהב סקריפטים, למה שלא תכתוב אחד? אני בעצמי כתבתי כמה. אורשיחה20:35, 13 בדצמבר 2016 (IST)תגובה
אני אוהב שכותבים לי סקריפטים! הנדב הנכון - שיחה 20:36, 13 בדצמבר 2016 (IST)תגובה
אם יש לך רעיון לסקריפט, אני אבדוק אם אני יודע לכתוב אותו. אורשיחה20:39, 13 בדצמבר 2016 (IST)תגובה
תודה :-) הנדב הנכון - שיחה 21:59, 13 בדצמבר 2016 (IST)תגובה

הפניות פנימיות

[עריכת קוד מקור]

נדב, אתה כותב בתוך הטבלות מיון הפניות פנימיות לאותו הערך, דבר מיותר שלי ככותב הערך מדליק הודעה על כל פעם שאתה עושה את זה וזה לא נותן שום דבר. אני מבטל את עריכתך בערך זרונים ולהבא אל תעשה את זה. משתמשון - שיחה 20:13, 19 באפריל 2017 (IDT)תגובה

זה עניין של סגנון ולא מפריע. שם לב ביטלת גם את התיקון לכך ששוב אתה כותב משפחה בכתיב מוטה. אם תשתמש במילת הקסם בבקשה, אולי לא אעשה את זה יותר הנדב הנכון - שיחה 20:16, 19 באפריל 2017 (IDT)תגובה
אתה מפעיל לי הודעה כל הזמן. זה כן מפריע. משתמשון - שיחה 20:23, 19 באפריל 2017 (IDT)תגובה
אני נכנס לערך כדי לתקן את הכתיב של השם המדעי אז ההודעה תופעל לך בכל מקרה, על הדרך אני לפעמים מוסיף את הקישור הפנימי. שם לב שבהתלהבות השחזורים שלך החזרת את הקישור הפנימי הנדב הנכון - שיחה 20:28, 19 באפריל 2017 (IDT)תגובה
אם אתה רוצה שלא תהיה הדגשה אז תוריד את ההדגשה. אל תפנה לערך מעצמו. כשכתוב "ראו בערך" זה מספיק לקורא. הטבלה היא לא תחליף לערך הכתוב. משתמשון - שיחה 20:52, 19 באפריל 2017 (IDT)תגובה
קישורים מתוך הערך לפסקאות בו הם לא דבר נדיר - הם לא מזיקים ובערכים ארוכים אפילו מועילים עזרה:קישורים#קישורים לפסקאות. הרעיון אינו שלי אלא משהו שראיתי איפשהו: אם כבר כתוב "ראו" כדאי לשלוח את הקורא לראות. אז לא נכנסתי, ולא אכנס בעתיד, לערכים רק בשביל להוסיף את הקישור הזה, אבל אם כבר התחלתי לערוך, זו עריכה מועילה. ההדגשה היא בסדר גמור אבל קישור הוא שיפור הנדב הנכון - שיחה 10:08, 20 באפריל 2017 (IDT)תגובה

Free Bird

[עריכת קוד מקור]

כאלה לא צריך לשנות. יש בוט שמתקן אותם. תקן רק כאלה שמתחת לתבניות הניווט. בורה בורה - שיחה 10:04, 30 באפריל 2017 (IDT)תגובה

חבל שהבוט של של התיקונים לא תפס דיבור עם הבוט של התבניות בלפני כן הנדב הנכון - שיחה 10:43, 30 באפריל 2017 (IDT)תגובה
מסובך להסביר אבל הבוט שהרצנו לא מסוגל למקם מעל תבניות ניווט בסוף הערך. לעומת זאת בוט סדר הפרקים קיים ועובד כבר למעלה משנה. בורה בורה - שיחה 11:11, 30 באפריל 2017 (IDT)תגובה
אין בוטים רעים, יש רק בוטים שלא מבינים אותם. מה אתה אומר על להנהיג קונבנציה של כותרת נסתרת מעל תבניות ניווט כדי להקל על עבודת הבוטים? ראה למשל Genie in a Bottle הנדב הנכון - שיחה 11:59, 30 באפריל 2017 (IDT)תגובה
בעיקרון זה יפתור את הבעיה שלנו! עכשיו השאלה היא איך מכניסים את זה בבוט...? משתמש:Kotz? בורה בורה - שיחה 16:19, 30 באפריל 2017 (IDT)תגובה
  1. זה מיותר.
  2. רב הסיכויים שזה יבלבל את בוט סדר הפרקים יותר מאשר יעזור לו
  3. שינוי כזה נראה לי צריך שקיפות לקהילה (כלומר דיון באיזה מקום לפני שמחליטים להוסיף אותו בכל הערכים) ‏«kotz» «שיחה» 17:58, 30 באפריל 2017 (IDT)תגובה

משתמש:Kotz

  1. אתה מדבר עם מישהו שצריך לעשות עכשיו כמה מאות עריכות תיקונים בעקבות הבוט. אני מאמין שבסופו של התהליך לרוב הערכים תהיה תבנית קישורים חיצוניים, אז אנחנו מדברים פה כבר על סדר גודל של אלפי עריכות. מיותר זה לא
  2. למה שזה יבלבל יותר מכל סידור אחר?
  3. אין לי בעיה לקחת זה לקהילה הנדב הנכון - שיחה 18:44, 30 באפריל 2017 (IDT)תגובה
  1. אין לי מושג עם מה אתה מדבר.
  2. בוט סדר הפרקים לא מתייחס ל== בהערה כחלק מכותרת.
‏«kotz» «שיחה» 18:50, 30 באפריל 2017 (IDT)תגובה
כאשר יש כבר בערך שורת קישורים חיצוניים הבעיה לא מתעוררת! רק כאשר אין והבוט נאלץ להוסיף אותה בעצמו. בורה בורה - שיחה 18:52, 30 באפריל 2017 (IDT)תגובה

משתמש:Kotz

  1. אז טוב ששאלת. אני ספציפית מדבר על תהליך של הוספת תבניות קישורים חיצוניים לערכי ויקיפדיה, לחוסר היכולת של הבוט לזהות תבניות ניווט יש פוטנציאל לאלפי עריכות שגויות. בעיה דומה תקרה אם בצורה סיסטמטית או פרטנית אנשים יוסיפו אותה במקום שגוי למשל ג'אר ג'אר בינקס, הנסיכה ליאה.
  2. זו הייתה טיוטה. עכשיו רק צריך למצוא משהו שיעשה גם אותי וגם את בוט ההחלפות מאושרים. אולי תבנית:עוגן תבניות ניווט שתהיה ריקה. הנדב הנכון - שיחה 19:29, 30 באפריל 2017 (IDT)תגובה

מוזיאון קאמינג

[עריכת קוד מקור]

שים לב שתבנית:מיקום מפורט בלונדון מנסה למצוא את המיקום ברובע בעזרת אלגוריתם. לא תמיד האלגוריתם הזה מדייק, ואז יש להוסיף ידנית את שם הרובע. בערך זה כבר בצעתי את התיקון בזמנו, אבל כשהוספת עכשיו את תבנית מוזיאון, חזרת ושבשת את התצוגה. אז באופן כללי, בערכי לונדון, אם אתה מבצע הוספת תבניות, ראה מה היה קודם ושמור עליו. ןאם לא היה קודם כלום, ודא שהרובע הנכון אכן מוצג לאחר ההוספה שלך. בורה בורה - שיחה 07:29, 7 במאי 2017 (IDT)תגובה

קישורי אלבומים

[עריכת קוד מקור]

יש בערכי אלבומחם קישורים ל-MOOMA ועוד. לא כדאי ליצור {{פרופילי אלבומים}} או להוסיף {{קישורי סינגלים}} גם אליהם? בורה בורה - שיחה 15:02, 18 במאי 2017 (IDT)תגובה

יש לי תוכנית לתבנית:קישורי אלבומים, אבל לפני זה תבנית:פרופילי שחקנים, תבנית:קישורי סרטים ותבנית:פרופילים כלליים. אתה מאמין שיש תבניות שכדאי לעבוד עליהן במקביל? הנדב הנכון - שיחה 15:51, 18 במאי 2017 (IDT)תגובה
התוכנית שלך בסדר. כל תבנית זה עשרות בוטים להוסיף לערכים ולגרוע את הכפילויות. כך שקח את הזמן שלך... בורה בורה - שיחה 17:03, 18 במאי 2017 (IDT)תגובה
כבר לא זכרתי שכתבתי כאן אז באתי לכתוב כאן שוב כי במסגרת הניקיון הם כל הזמן קופצים לי מול העיניים... אז מה עושים עם האלבומים? בורה בורה - שיחה 11:39, 11 ביוני 2017 (IDT)תגובה
סבבה, עד מחר אני אכין טיוטה הנדב הנכון - שיחה 11:40, 11 ביוני 2017 (IDT)תגובה
מה עם תבנית:פזמונט? כדאי לשלב? אם כן, דבר עם משתמש:Mikey641 להוסיף מאפיין ויקינתונים. בורה בורה - שיחה 19:31, 11 ביוני 2017 (IDT)תגובה
אני חושב שבחירה צריגה להגיע מתוך קווים מנחים לגבי כלל הקישורים., בתבנית הזו ובכלל בתבניות כאלו. החסרון בקישורים לאתרים עבריים הוא שסביר שאף אחד לא יעדכן את ויקינתונים, ואז אולי יהיה מחיר מיותר של סרבול התבנית וקריאות לוויקינתונים הנדב הנכון - שיחה 21:51, 11 ביוני 2017 (IDT)תגובה

אורי קריב

[עריכת קוד מקור]

ראה מה קורה שם, הכותרת של פרופילי מוזיקאים נעלמת כשיש רק את סטריאו ומונו. מתייג את משתמש:יונה בנדלאק, משתמש:Mikey641. בורה בורה - שיחה 21:08, 11 ביוני 2017 (IDT)תגובה

צריך לזכור פשוט להוסיף כל קישור חדש גם לתנאי של הכותרת. תיקנתי הנדב הנכון - שיחה 21:51, 11 ביוני 2017 (IDT)תגובה
הבנתי. כל מיני אנשים מוסיפים דברים. צריך לתעד את מה שכתבת בכל התבניות כי הרגע ראיתי שמשתמש:זאב קטן תיקן ככה את {{מידע טקסונומי}} שהיא הכי ותיקה כאן! מי יודע אלו עוד שיבושים יש. בורה בורה - שיחה 22:36, 11 ביוני 2017 (IDT)תגובה
אני משתדל להוסיף את זה בכל הוספה אבל קורה ששוכחים. מה שכן, החלוקה לדף משנה בשביל הדוגמאות ובשביל להזין שם את המזהים שמשתמשים בהם הוא פיצול שממש מקשה. כי במקום לבצע תיקון במקום אחד זה מפוצל לשניים וזה כבר מקור לבעיות. בנוגע לתוספת את זא קטן זתנאי היה שם אבל בורה בורה מחק את זה בטעות. בלי כלי לבדיקה (כדוגמאת templatedata) שיתן התראה או שינוי התבניות האלה לצורה שזה מוודאים שזה קורה (למשל תבנית עזר שמקבלת שלישיות פרמטרים מספר מאפיין, שם אתר וכיתוב) אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:43, 12 ביוני 2017 (IDT)תגובה
  1. מצטער, אשמתי...
  2. גם אני נגד החלוקה לדף ראשי ודף תיעוד. רק מקשה. אם יש עוד נגד החלוקה, נבטל אותה. כל בעלי העניין מתויגים כאן
  3. אם מישהו יפתח כזה כלי בדיקה זה יהיה מעולה. הרי עוד הרבה תבניות כאלה יתווספו השנה! בורה בורה - שיחה 12:35, 12 ביוני 2017 (IDT)תגובה
אני נגד ביטול התיעוד. הרבה תבניות הם גדולות וההעברה של התיעוד לדף נפרד מקטינה את הדף של התבנית. בברכה, זאב קטןשיחה • י"ח בסיוון ה'תשע"ז • 12:41, 12 ביוני 2017 (IDT)תגובה
אוקי, אחרי שנדב הציע את הרעיון שלו, החלטתי ליישם אותו. לכן ישבתי היום וכתבתי את משתמש:זאב קטן/פרופילים, אשר עושה בדיוק מה שנדב רצה. את הישום שלו אפשר לראות במשתמש:זאב קטן/קישורי סינגלים. כמובן, צריך עוד לבחון את התבנית הזו על עוד כמה תבניות כאלה ולראות שהכל דופק כמו שצריך. בברכה, זאב קטןשיחה • י"ט בסיוון ה'תשע"ז • 22:07, 13 ביוני 2017 (IDT)תגובה
משתמש:זאב קטן יפה! זה בהחלט מקל על החיים :-) הנדב הנכון - שיחה 22:20, 13 ביוני 2017 (IDT)תגובה
אני מקווה, אחרת השעתיים שהשקעתי בזה ירדו לטמיון. בכל מקרה עוד מוקדם לשמוח, צריך לבדוק את זה על עוד תבניות. בברכה, זאב קטןשיחה • י"ט בסיוון ה'תשע"ז • 22:22, 13 ביוני 2017 (IDT)תגובה
בורה בורה, הנדב הנכון, נסיתי את התבנית על {{פרופילי כדורגלנים}}, במשתמש:זאב קטן/פרופילי כדורגלנים. נראה שהכול עובד טוב. אני חושב שאפשר להתחיל להשתמש בה, אבל הייתי שמח לבדוק על עוד תבנית שתיים. בברכה, זאב קטןשיחה • כ' בסיוון ה'תשע"ז • 14:14, 14 ביוני 2017 (IDT)תגובה
רעיון מעולה! איך לא חשבנו על זה קודם... רק תיקון קטן, זו בקשה של יונה, לא נדב. צריך להוסיף לה עוד ניהול פרמטרים. אני מניח שהיא לא עד כדי כך חכמה שיודעת לבדוק אם הכנסת מאפיינים נכונים. בורה בורה - שיחה 15:06, 14 ביוני 2017 (IDT)תגובה
לפני הוספת ניהול הפרמטרים צריך לוודא שהיא עובדת כמו שצריך, אין צורך למהר. אנסה אותה על עוד תבנית אחת, ואז מבחנתי היא גמורה. בברכה, זאב קטןשיחה • כ' בסיוון ה'תשע"ז • 15:13, 14 ביוני 2017 (IDT)תגובה
אוקיי, ניסיתי על {{מידע טקסונומי}}, במשתמש:זאב קטן/מידע טקסונומי. זה עובד כמו שצריך. מבחינתי יש אור ירוק. בברכה, זאב קטןשיחה • כ' בסיוון ה'תשע"ז • 15:31, 14 ביוני 2017 (IDT)תגובה
איך אתה מיישם את זה במרחב התבניות? זה יחליף את התבנית הקיימת? המראה יהיה זהה? בורה בורה - שיחה 15:49, 14 ביוני 2017 (IDT)תגובה
אני אכתוב בקרוב הוראות לתבנית. זה מחליף את התבנית הקיימת. נראה אותו דבר. בברכה, זאב קטןשיחה • כ' בסיוון ה'תשע"ז • 15:55, 14 ביוני 2017 (IDT)תגובה
בורה בורה, הנדב הנכון כתבתי הוראות. אשמח אם תעברו אליהם ותראו שהכל מובן. בברכה, זאב קטןשיחה • כ"א בסיוון ה'תשע"ז • 14:02, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
צריך להסב לזה את כל התבניות הקיימות? בורה בורה - שיחה 15:22, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
אני לא חושב שצריך, מומלץ. התבנית הזו תאפשר לכל מי שרוצה להוסיף קישורים במהירות וקלות, ותחסוך טעויות כמו שראינו ב{{מידע טקסונומי}}. בברכה, זאב קטןשיחה • כ"א בסיוון ה'תשע"ז • 15:27, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
לך על זה!! בורה בורה - שיחה 15:51, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

יש רשימה של כל התבניות שצריך להחליף? בברכה, זאב קטןשיחה • כ"א בסיוון ה'תשע"ז • 15:59, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה

משתמש:זאב קטן, כבוד! יש את קטגוריה:תבניות מרובות קישורים חיצוניים. אגב, יש אפשרות לשם שני קישורים (או יותר) באותה שורה? הנדב הנכון - שיחה 16:04, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
כרגע אין אפשרות כזאת, אבל אם יש רצון לזה אפשר להוסיף. בברכה, זאב קטןשיחה • כ"א בסיוון ה'תשע"ז • 16:14, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
לא דחוף אבל אפשר אם תהיה הסכמה אפשר יהיה לנסות את זה באחת התבניות הבאות הנדב הנכון - שיחה 17:51, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה

ראה שם. יש לו מאפיין allmusic אבל "מזהה קומפוזיציה באתר AllMusic". נראה לי שהתבנית שלנו לא תומכת ב-P1994 ולכן אינו מוצג. יתכן וזו בעיה בתבנית:Allmusic שמשתמש:Mikey641 צריך לפתור. בורה בורה - שיחה 02:20, 12 ביוני 2017 (IDT)תגובה

נימפות היער, אותה בעיה. בורה בורה - שיחה 02:46, 12 ביוני 2017 (IDT)תגובה
משתמש:Mikey641? בורה בורה - שיחה 17:58, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
משתמש:בורה בורה התבניות נראות לי תקינות - איזו בעיה אתה רואה? הנדב הנכון - שיחה 18:00, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
היכן allmusic בפרופילים? בורה בורה - שיחה 18:06, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
משתמש:בורה בורה ויקינתונים מכיל את "מזהה קומפוזיציה" והתבנית את "מזהה שיר". הנדב הנכון - שיחה 18:09, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
נכון, אנסה לתקן עכשיו. בברכה, זאב קטןשיחה • כ"א בסיוון ה'תשע"ז • 18:10, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
בוצע תוקן. אין שום קשר ל{{Allmusic}}. כי זו {{קישורי סינגלים}}--‏Mikey641שיחה 18:13, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
זה לא הייתה בהכרח טעות, אפשר לדסקס אם תבנית סינגלים צריכה להציג גם יצירות קלאסיות, ואיך היא צריכה להציג אותן עכשיו רשום "מידע על השיר השישייה מספר 2 בסול מז'ור של ברהמס" הנדב הנכון - שיחה 18:17, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
תקנתי את המלל. אין סיבה לא להציג. בורה בורה - שיחה 18:19, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
אתה תיקנת את המלל רק למזהה אחד, בשאר המזהים זה עדיין יופיע כשיר. אפשר להוסיף פרמטר שמשנה את זה לקומפוזיציה, אבל אני לא חושב שזה נבון. בברכה, זאב קטןשיחה • כ"א בסיוון ה'תשע"ז • 18:21, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
סבבה, כנראה שזה מיותר לבנות תבנית חדשה אבל עדין בשימוש בתבנית נוצר:
קישורים לאתרי מידע על שירים:
מידע על השיר השישייה מספר 2 בסול מז'ור של ברהמס באתר מיוזיק בריינז
אפשר לעדכן
קישורים לאתרי מידע מוזיקליים/בתחום המוזיקה:
מידע על השישייה מספר 2 בסול מז'ור של ברהמס באתר מיוזיק בריינז הנדב הנכון - שיחה 18:24, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
אני תקנתי היכן שהייתה פנייה ישירה לקומפוזיציה. אפשר לתקן את הכותרת הכללית ו/או כותרות של מזהה ספציפי. אתקן עכשיו את הכללית. בורה בורה - שיחה 18:34, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה

עיטור שרי האלף

[עריכת קוד מקור]
משתמש זה יצר למעלה מ־1,000 ערכים.

שלום נדב, כאחד מ-23 הכותבים שכתבו עד היום למעלה מ-1,000 ערכים המהווים חלק חשוב משלדת האנציקלופדיה שלנו. אציע לך לעטר את דף המשתמש שלך ב"עיטור שרי האלף" שאותו אניח כאן. תקוותי ש"קנאת סופרים תרבה חכמה" ובעקבות הצגת עיטורים אלו, יקבלו אחרים חשק להתמיד בכתיבת ערכים. ברור לי שכתיבת ערכים רבים כל כך נובעת רק מדבקות במטרה של הנחלת ידע חופשי לרבים, ולכן אין מקום לחשש שקנאת סופרים זו תביא ליצירת ערכים מיותרים ופגומים. שא ברכה! ביקורת - שיחה 23:03, 12 ביוני 2017 (IDT)תגובה

תודה, תודה, אבל אני הגעתי ל-1000 בעזרת אובססיה לפירושונים, ואני לא אעצור עד שבוויקיפדיה יהיו יותר פירושונים מערכים :-) הנדב הנכון - שיחה 23:07, 12 ביוני 2017 (IDT)תגובה
סביר להניח שזה יקרה בקצב שלך... ביקורת - שיחה 23:56, 12 ביוני 2017 (IDT)תגובה

טיוטה גנוזה

[עריכת קוד מקור]

שלום הנדב הנכון, נראה שמספר דפים שבהם כתבת או ערכת בעבר עדיין נמצאים במצב טיוטה ולא נערכו זמן רב: טיוטה:אתר נופש, טיוטה:אופיוגלוסאים.

דפי טיוטה אינם נגישים כמו ערכים רגילים לכלל הקוראים, ולכן חשוב לנו לוודא שהם לא נשכחו ללא סיבה. נודה לך אם תקדיש מספר דקות מזמנך לטיפול בהם:

  • אם הטיוטה מוכנה להיות ערך של ממש בוויקיפדיה, אנא פנו לויקיפדיה:העברת דפי טיוטה ובקשו עזרה בהעברת הטיוטה, או העבירו אותה בעצמכם. כך כלל הקוראים יוכלו להנות מערך חדש!
  • אם הטיוטה בעבודה אתם מוזמנים להמשיך לשפר אותה. אם אתם זקוקים לעזרה בהשלמתה אנא פנו לדלפק הייעוץ לעזרה או לחממה לבקשת ליווי אישי. אל תתביישו לבקש עזרה, עורכים רבים ישמחו לסייע.
  • אם הטיוטה כבר עברה למרחב הערכים, רק בשם אחר, אנא בקשו בויקיפדיה:בקשות ממפעילים למזג או למחוק אותה. לא לשכוח לציין את שם הדף הקיים במרחב הערכים ושם הטיוטה.
  • אם ההחלטתם לוותר על כתיבת הדף אנא בקשו את מחיקתה בויקיפדיה:בקשות ממפעילים.
  • אם אינכם הכותבים העיקריים של הטיוטה, אנא הפנו את ההודעה לכותבה במידה ולא קיבל הודעה זו.

תודה, EranBot - שיחה 17:24, 23 ביוני 2017 (IDT)תגובה

ביוגרפיה בדיונית

[עריכת קוד מקור]

בזמן האחרון שמתי לב שאתה עובר בערכי קומיקס, ומוסיף מעל הפתיח המתמצת את כותרת "ביוגרפיה בדיונית". לא מדובר בביוגרפיה - ביוגרפיה בדיונית, למשל, תוכל למצוא בערכים דוגמת המעניש, איירון מן, קפטן אמריקה, האל ג'ורדן ובארי אלן. 1,301 בתים (לא מספיקים, אבל אקווה שזה יהיה זמני) הם לא ביוגרפיה (גאמורה). Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble13:27, 26 ביוני 2017 (IDT)תגובה

משתמש:Fett איך אתה עושה את ההפרדה? בערכי אישים החלק שאחרי הפתיח יהיה בדרך כלל "ביוגרפיה" או "חייו" גם אם הערך קצר למדי. לדעתי החלוקה מועילה, למה לדעתך היא מזיקה? הנדב הנכון - שיחה 14:22, 26 ביוני 2017 (IDT)תגובה
מבחינתי ביוגרפיה בדיונית היא כל קורות הדמות, או לפחות רובה (בלתי אפשרי לכתוב על כל חוברת בה הדמות הופיעה). לדעתי היא מזיקה כי משתי סיבות... האחת היא שבערכים ששמת בהם את הכותרת, לא הייתה את כל/רוב הביוגרפיה של הדמות. הדוגמה הכי טובה לרוב/כל היא המעניש, שיש אומרים שהורחב יתר על המידה. הסיבה השנייה היא עניין של עיצוב, הסיבה הראשונה חשובה יותר. הסגנון בערכי קומיקס בנוי מתבנית דמות, פתיח, היסטוריה פרסומית, ביוגרפיה בדיונית, כוחות ויכולות, אזכור במדיות אחרות, קישורים חיצוניים, ראו גם, הערות שוליים ופסקאות אופציונליות אחרות (אנרכיה (קומיקס) הוא דוגמה טובה, עם פסקאות אפיון וביקורת). Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble14:37, 26 ביוני 2017 (IDT)תגובה
משתמש:Fett על הסיבה השניה באמת קשה לדון, אבל לדעתי גם מבחינת עיצוב כדאי להוסיף את הכותרת. לגבי הראשונה אתה פרפקציוניסט... גם בערכי אישים יש ערכים אורכים ומפורטים המחולקים היטב לפסקאות ולתתי פסקאות ויש ערכים קצרים, למשל [חיים לנדאו]] שמחולקים בעיקר לפתיח ופסקת ביוגרפיה. אין לי השגות על הקווים המנחים לכתיבת ערך מלא, אלא שאני חושב שיש מקום לכותרת גם בערכים "במצב ביניים". יש עוד ויקיפדים שכותבים בנושא ונוכל להתייעץ איתם? הנדב הנכון - שיחה 14:47, 26 ביוני 2017 (IDT)תגובה
אפשר לתייג את כותב הקווים המנחים. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble14:49, 26 ביוני 2017 (IDT)תגובה
אני חושב שהוספת פסקאות לערכי קומיקס בהתאם לקווים המנחים אותם התוותי יכולה להיות רלוונטית באם יותר משני פרמטרים הושגו בערך, לרבות היסטוריה פרסומית וביוגרפיה בדיונית - שניהם מהווים גוש נכבד מסך כל הערך. באם מדובר בערך קצרמר שיש בו פוטנציאל להרחבה, אינני חושב שהדבר נחוץ, היות שהדברים הכתובים מסכמים בתמצות רב וגולשים אף לפרטים מעבר לביוגרפיה בדיונית. בברכה, ארימיסשיחה 22:27, 26 ביוני 2017 (IDT)תגובה

שאילתות קבועות לעדכון

[עריכת קוד מקור]

נדב, אני רוצה שתכין בבקשה שאילתות קבועות ב-petscan שבכל אחת מהתבניות תחת קטגוריה:תבניות מרובות קישורים חיצוניים תחפש את הערכים שעדיין חסרים בהם פרופילים. הרשימה צריכה לכלוול את כל המאפיינים ולא רק מייצגים. נריץ את השאילתות האלה מעת לעת ונשלים ידנית או בבוט את הערכים החסרים. לדעתי אפשר לשים את השאילתות בשיחת קטגוריה:תבניות מרובות קישורים חיצוניים. עם האלבומים אני עוד מעט גומר, ושם ראיתי כי כל הזמן נוספים ערכים חדשים. בורה בורה - שיחה 16:48, 5 ביולי 2017 (IDT)תגובה

סבבה. בגדול אני מתכוון להצליב תבניות פרמטריות עם העדר תבניות קישורים חיצוניים כי שאילתות על בסיס קטגוריות מחזירות הרבה תוצאות לא רלוונטיות, אבל אני אנסה קצת להתחכם. הנדב הנכון - שיחה 20:01, 5 ביולי 2017 (IDT)תגובה
מסכים. השאילתות על בסיס קטגוריות הוכיחו עצמן כלא יעילות במיוחד. ריצה מסוג זה היא טובה רק שהיא על שני מאפיינים וצריך את כולם. אבל... היא מטפלת רק באלה שיש להם גם תבנית אלבום, וזה לא בהכרח נכון, בייחוד בפרופילי מוזיקאים ואחרים! בורה בורה - שיחה 20:08, 5 ביולי 2017 (IDT)תגובה
ראה למשל את Rumors (שיר של לינדזי לוהן) שלא עודכן, ככל הנראה בגלל הבעיה שיש לנו בעדכון ערכים ללא קטגוריה בערך. בורה בורה - שיחה 20:15, 5 ביולי 2017 (IDT)תגובה
משתמש:בורה בורה בטוח יש עוד מקום לשיפורים קטנים אבל בגדול סיימתי. בערכים יש 7 תבניות "פעילות" ומידע בורסאי שהיא מסיפור אחר. אפשר להמשיך את הדיון בשיחת הקטגוריה הנדב הנכון - שיחה 11:41, 6 ביולי 2017 (IDT)תגובה
תודה. אני מעיין בממצאים ואגיב שם. אנא עקוב אחרי הדף. בורה בורה - שיחה 15:24, 6 ביולי 2017 (IDT)תגובה
גמרתי לבדוק ולהגיב. הרוב בצעתי או אני מריץ. חלק מחכה לתיקון השאילתות שלך. בורה בורה - שיחה 20:03, 6 ביולי 2017 (IDT)תגובה

עזרה בנוגע לקישורי שפות

[עריכת קוד מקור]

בטעות קישרתי את הדף החדש שיצרתי לג'ניפר לופז הנקרא "Ni Tú Ni Yo" לדיסקוגרפיה שלה ועכשיו זה מקשר את הדף של השיר לדיסקוגרפיות רבות ואין לי דרך לשנות את זה מה עליי לעשות? Hello513 - שיחה 00:12, 6 ביולי 2017 (IDT)תגובה

לא משנה בדרך כלשהי זה הסתדר מצטער על אי ההבנה ותודה בכל זאת לילה טוב. Hello513 - שיחה 00:14, 6 ביולי 2017 (IDT)תגובה


הועבר לשיחת תבנית:פרופילי טניסאים2

אנדה עמיר-פינקרפלד

[עריכת קוד מקור]

למה החיפושים שלך לא התריעו שצריך להוסיף לה {{פרופילי מוזיקאים}}? ולמה לא התריעו על דליה עמיהוד אולי שווה לבדוק שוב את השאילתא? בורה בורה - שיחה 07:46, 13 ביולי 2017 (IDT)תגובה

לגבי אנדה עמיר אני משער שמכיוון שהיא קוטלגה רק כמשוררת ולא כפזמונאית. אפשר לדוג עוד כמה אבל גם אפשר לחכות לתבנית פרופילי סופרים שתבוא במהרה בימינו אמן. לגבי עמיהוד, כי לא היו עיולים לאתרים בזמן הרצת השאילתא הנדב הנכון - שיחה 11:09, 13 ביולי 2017 (IDT)תגובה
הוספתי כדוגמה את ברטולט ברכט ונוספו לא פחות משישה קישורים! אני חושב שמשוררים בהחלט ראוי. בורה בורה - שיחה 14:19, 13 ביולי 2017 (IDT)תגובה
השאלה מה יקרה אחרי שתיווצר תבנית:פרופילי סופרים ותוצב ברוב הערכים הללו - האם יהיו לנו שפע של קישורים כפולים? אני חושב שלמעט מקרים פרטניים צריך לשמור על המוסכמה מהתבניות הפרמטריות, בה משורר הוא תחת תבנית סופר הנדב הנכון - שיחה 15:00, 13 ביולי 2017 (IDT)תגובה
טוב, נמתין. בורה בורה - שיחה 15:31, 13 ביולי 2017 (IDT)תגובה

הוספת שיר משירונט

[עריכת קוד מקור]

איך מוסיפים לוויקינתונים שיר משירונט? למשל Who by Fire או שיעור מולדת (שיר). בורה בורה - שיחה 12:31, 17 ביולי 2017 (IDT)תגובה

צריך להוסיף את כל המזהים באתר החל מ-lang, למשל, בעור שיעור מולדת lang=1&prfid=563&wrkid=2941. בגלל הסימנים המיוחדים אי אפשר לבדוק עם הלינק נכון מתוך ויקינתונים, אלא רק מתוך הערך הנדב הנכון - שיחה 13:18, 17 ביולי 2017 (IDT)תגובה
תודה. מוזר שהבוטים של משתמש:Mikey641 לא תפסו את אלה. בורה בורה - שיחה 16:20, 17 ביולי 2017 (IDT)תגובה
זה מה שעשיתי בערך מקהלת צדיקוב ועדיין לא עובד. מה אני מפקשש? בורה בורה - שיחה 23:02, 19 ביולי 2017 (IDT)תגובה
ועוד שאלה. יש בוויקינתונים מזהה לאמן מ"זמרשת"? איך אני מכניס את מקהלת צדיקוב? יש קישור בערך. בורה בורה - שיחה 23:03, 19 ביולי 2017 (IDT)תגובה
עבור מוזיקאי מסתבר שמספיק לרשום רק את המספר שאחרי ה-prfid במקרה זה 663. גם לזמרשת יש מזהה (עדכנתי את התיעוד) ושם צריך להוסיף את הערך שאחרי id כאן 1752 הנדב הנכון - שיחה 23:50, 19 ביולי 2017 (IDT)תגובה

Petscan

[עריכת קוד מקור]

משום מה משהו לא מצליח לי. אני רוצה את כל התבניות שנניח תחת (תבניות ניווט - ראשי ערים‏, תבניות ניווט - שגרירים‏, תבניות ניווט - אדריכלות, תבניות ניווט - אמנות, תבניות ניווט - ארגונים בינלאומיים), כולם ביחד. אם אני מריץ בנפרד זה עובד, אבל כולם ביחד יוצא 0... תוכל להדגים? אציין שבעבר הצלחתי... מבוכהבורה בורה - שיחה 17:52, 24 ביולי 2017 (IDT)תגובה

נראה לי שאפשר דרך קטגוריות שיחקתי עם זה קצת ומה שאולי הפריע לך זה או שב-Combination לא היה Union או שבטאב של ה-page Properties היה מסומן משהו הנדב הנכון - שיחה 00:48, 25 ביולי 2017 (IDT)תגובה
זה לא היה בדיוק מה שהייתי צריך אבל נתן לי כיוון. תודה. בורה בורה - שיחה 07:20, 25 ביולי 2017 (IDT)תגובה

עילם גרוס

[עריכת קוד מקור]

למה הקישור ל-MOOMA דרך ויקינתונים לא עובד? המספר נכון וקיים בקישור אחר בערך. בורה בורה - שיחה 08:50, 25 ביולי 2017 (IDT)תגובה

לפי מה שאני רואה אין באמת ערך על גרוס אלא רק ראיון. כנראה שמומה הקצו לו מזהה, אבל עדין לא כתבו עבורו שום דבר הנדב הנכון - שיחה 09:22, 25 ביולי 2017 (IDT)תגובה

ליאורה ויניק

[עריכת קוד מקור]
מה אני עושה לא נכון? הזיהוי 1521 הוא כמו בקישור הידני. אז למה ויקינתונים מביא אמן אחר? בורה בורה - שיחה 10:24, 30 ביולי 2017 (IDT)תגובה
פתאום זה הסתדר... בורה בורה - שיחה 10:25, 30 ביולי 2017 (IDT)תגובה

שלום.

[עריכת קוד מקור]

אי רואה שאתה עורך הרבה זמן בויקיפדיה ורציתי לבקש ממך ליצור ערכים שצבועים באדום ל-2 הזמרות האהובות אליי, מדונה וליידי גאגא. יש להם הרבה סינגלים וסיבובי הופעות ללא ערכים משלהם וצריך להחליף את התמונה בתחילת הדף של גאגא לתמונה עכשיוית ולהוסיף באותו מקום בדף של מדונה את החתימה הרשמית שלה. בזמנך החופשי, תודה. --Itsnik14 - שיחה 02:45, 9 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה

הי.. אלו נושאים שפחות מעניינים אותי אז אני לא אקדיש להם זמן רב. אם בכוונתך לכתוב בנושא, אני אשמח לעזור לך עם החלק הטכני :-) הנדב הנכון - שיחה 09:02, 9 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה

כוכב ויקיגמד עבורך!

[עריכת קוד מקור]
כוכב ויקיגמדי
על טיפול מסור במרחב הערכים ותיקון של האוגד "הינה/הינה". גילגמש שיחה 12:08, 10 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה
תודה :-) רק עוד עשרת אלפים ערכים! הנדב הנכון - שיחה 12:10, 10 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה
אני מקווה שתצליח להכחיד את הנגע הזה. אני מתקן כשאני רואה את זה. על הדרך תקן בבקשה גם "בכדי" ל"כדי" אם תראה כזה. גילגמש שיחה 12:12, 10 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה

אתה מריץ את השאילתות מדי פעם כדי לבצע יישור קו? כי אני רואה שמתחילה שם גלישה... בורה בורה - שיחה 06:57, 3 באוקטובר 2017 (IDT)תגובה

לא באופן קבוע, וגם לאחר הרצה אני לא תמיד מנקה אותן, אבל אני בהחלט גוזם כל כמה זמן הנדב הנכון - שיחה 09:17, 3 באוקטובר 2017 (IDT)תגובה
בסדר. אנא הכן עכשיו גם על ערכי הקולנוע. אחרי הריצות הגדולות שאני עכשיו מכין ומריץ, נוכחתי לדעת כי עם השיטה הזו הרבה יותר קל להזין את החסרים. בורה בורה - שיחה 12:58, 3 באוקטובר 2017 (IDT)תגובה
השאילתא לפי התבניות מדוייקת ותופסת כמעט את כל הסרטים (יש פחות ממאה נטולי תבנית: סרט שאני מתכוון בכל מקרה לעבור עליהם ידנית). השאילתא השנייהלא מספיק מדויקת. יהיה קל יותר להתמקד בה לאחר השמת הקישורים לפי השאילתא הראשונה הנדב הנכון - שיחה 16:16, 3 באוקטובר 2017 (IDT)תגובה
אני רואה הרבה קישורים ידניים לאתר TCM, למשך לסרט זה. יש לו מזהה? שווה להוסיף? בורה בורה - שיחה 10:05, 4 באוקטובר 2017 (IDT)תגובה
כמעט בטוח שאין מזהה. בכל מקרה, האתר רלוונטי לאחוז קטן מהיצירות ואינו מוסיף (כנראה) מידע על הקישורים. אז מהסתכלות שטחית הייתי אומר שלא הנדב הנכון - שיחה 10:15, 4 באוקטובר 2017 (IDT)תגובה

גן החיות אבילון

[עריכת קוד מקור]

אם הסרתי את הקואורדינטות בוויקינתונים מסתמא הן דפוקות! למה אתה מחזיר אותן? בורה בורה - שיחה 05:17, 8 באוקטובר 2017 (IDT)תגובה

לא ראיתי שאתה הסרת... אם אתה מסיר קואורדינטות מוויקינתונים, תקן או הסר גם מוויקי האנגלית - אחרת זה עניין של זמן עד שהטעות תשוחזר הנדב הנכון - שיחה 09:18, 8 באוקטובר 2017 (IDT)תגובה

תבנית:פרופילים כלליים2

[עריכת קוד מקור]

תבנית זו לא מנוצלת באף ערך. יש לה נחיצות? דוד א. - שיחה 08:40, 15 באוקטובר 2017 (IDT)תגובה

אני משתמש בה לעתים לבדיקות, היא לא מאד נחוצה הנדב הנכון - שיחה 08:58, 15 באוקטובר 2017 (IDT)תגובה
אם יש מקרים בהם אתה מנצל אותה, שתשרוד, אך תשייך אותה לקטגוריה מתאימה. דוד א. - שיחה 12:24, 15 באוקטובר 2017 (IDT)