שיחת משתמש:אבירם

שלום אבירם[עריכת קוד מקור]

א. היו כמה סקרים, למשל כאשר החליט קצב על החנינה אז באתר של אחד משני העיתונים מעריב או ידיעות - היה סקר שבו השתתפו כמה רבבות(!), והתוצאה היתה בדיוק חמישים חמישים.

ב. ראה גם את תשובתי לך בדף השיחה של הערך.

ג. ראה גם את דבריי המפורטים מאד (בהקשר לגישה הראויה לגבי ערכים היסטוריים) - בדף השיחה של הערך מתאריך 6 לנובמבר, שעה 00:51.

ד. עם זאת, אחוקי אבירם, אני מוכן לדון איתך על האופן שבו אתה רואה את ההטייה - ואם בעקבות דיונינו המשותף יתברר לשנינו שיש צדק בדבריך - אז נתקן (אחרי שנחליט בין שנינו מי יתקן על דעת שנינו), אבל אני מעדיף לעשות את הדיון הזה טלפונית, או בפגישה פנים אל פנים. אני מבטיח לך שאאזין לדבריך בתשומת לב. אחר כך נפרסם בכתב - עבור שאר הויקיפדים - את תוכן שיחתנו ואת נימוקי מסקנותינו המשותפות. מה דעתך?

Elico 21:29, 7 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

עניתי בדף שיחת הערך. המשך שם בבקשה. אבירם 21:55, 7 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

הצבעת מקום המפגש[עריכת קוד מקור]

שלום. הוספתי את הטכניון, אנא שקול שינוי הצבעתך. בברכה, בן ה. 20:42, 20 בנובמבר 2006 (IST)תגובה


שלום לך אבירם לידיעתך: האדם המכנה עצמו "טירמיסו" לא הוסמך ע"י איש למסור לכם אינפורמציה הקשורה במשורר נתן יונתן. אין לו ידע מוסמך והוא מזפזפ בין אינטרסים שאינם ממין הענין. כתוצאה מכך הביוגרפיה של המשורר, כפי שהיא מופיעה אצלכם - איננה מבוססת, כלל ועיקר, על הביוגרפיה הרשמית שלו, כפי שהעביר אליכם המשורר, לבקשתכם, עוד בחייו. השתרבבו אליה תוספות שונות, משונות, מסולפות ומוזרות שהמשורר לא היה חותם עליהן בשום פנים ואופן, תוך ניצול ציני של עובדת מותו ואי יכולתו להגיב על הדברים. כן מלאה הביוגרפיה המאולתרת הזאת והבלתי מדעית ובלתי מוסמכת בעליל, הדגשים בלתי רצויים - אשר אינם מיטיבים עמו ועם זכרו, אשר הוזנו ע"י אנשים בלתי מוסמכים. המקור המוסמך היחיד לעדכן את הביוגרפיה הזאת היא אלמנתו והיורשת הבלעדית של עזבונו. נא פנו אליה לצורך עדכון ודיוק (ולטובת יוקרת האנציקלופדיה שלכם) nili-y@zahav.net.il


מקור: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%94:%D7%A0%D7%AA%D7%9F_%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%AA%D7%9F

אשמח לתגובתך המהירה. מישהו כבר הספיק לרוקן את רוב הקטגוריה, אבל אפשר להציל. DGtal 21:42, 28 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

זה שרוקנו את הקטגוריה זה דווקא טוב כי לא צריך כאן קטגוריה כפולה. השארתי את הקטגוריה והוספתי קט' משנה. מקווה שהיא לא תהפוך לקטגוריה כפולה של אותם עיתונאים, אלא רק אלה שאין להם מקום בקט' עיתונאים עבריים, כמו למשל אמיל חביבי שהוספתי אותו. אבירם 22:05, 28 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

אם תוסיף כיתוב מתאים בראש הקטגוריה, היא תישאר קטגוריית משנה ולא תוכפל. אגב, עיתונאים שכותבים בעיתונים בשתי שפות (עברית + ?) אמורים להיות רק באחת הקטגוריות? DGtal 22:10, 28 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

הוספתי. עיתונאים הכותבים בשתי השפות אמורים להיות בשתי הקגוריות. אבירם 22:17, 28 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

האם תוכל להבהיר את זה בהגדרת הקטגוריה? בינתיים הוספתי כמה, אבל אני מניח שאפספס את הרוב, אז כדאי שתבדוק אותי מאוחר יותר. DGtal 23:23, 28 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

ניל פוסטמן[עריכת קוד מקור]

פוסטמן השתמש במונח העלמות הילדות ובעברית תורגם לאבדן הילדות ולא קץ הילדות. אולי קץ החינוך. כתבת: "לימים נסוג פוסטמן מחלק מטענותיו על "קץ הילדות" וטען שהילדות היא שונה מבעבר, אך עדיין נשארת ילדות." אתה מוזמן לחזק ולפרט את הטענה הזו, לא ברור מאלו טענות הוא חזר בו. בספר אבדן הילדות הוא מציג את שינוי מושג הילדות אבל לא חוזר בו מטענותיו אלה מודה שאין לו פתרון וכך נדמה לי גם בספריו המאוחרים יותר שלא תורגמו לעברית. בברכה י.ש. 07:59, 29 בנובמבר 2006 (IST).תגובה

באקדמיה קוראים לתיאוריה "קץ הילדות". בספריו המאוחרים הוא נסוג מחלק מטענותיו שהילדות נעלמת. זה לא שיש לו פתרון או שהוא חוזר בו מכל טענותיו, אבל יש נסיגה מסויימת מ"אובדן הילדות". כך לפחות למדתי באוניברסיטה על פוסטמן. בברכה, אבירם 20:39, 29 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

משה סנה[עריכת קוד מקור]

קצת מוגזם לומר על רמ"ט ההגנה שהוא לא ציוני Yaronv

כמי שמכיר היטב את הביוגרפיה שלו, מוגזם גם להכלילו בקטגורית ציונים לאחר שנטש את הציונות במשך שנים רבות, עמד בראש המפלגה הקומוניסטית וחזר אל הציונות רק סמוך למותו. מלבד זאת, הקט' הזו מכילה יותר מדי אישים, חלקם לא שייכים לכוונת הקט' (הרצל וחבריו). אבירם 22:24, 4 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

דבריך במזנון[עריכת קוד מקור]

תוכל לתת קישור לכמה מהאירועים המדוברים? גדי אלכסנדרוביץ' 21:06, 20 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

מייל[עריכת קוד מקור]

היי אבירם. שלחתי אליך מייל. תודה סקרלט 09:47, 21 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

סמל העיר תל אביב[עריכת קוד מקור]

לא עדיף פשוט סמל תל אביב? DGtal 09:34, 22 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

חשבתי על זה, אבל סמל עיר זהו מושג. כמו שסמל מודיעין למשל, יכול להיות כמה פירושים (סמל עיר, סמל החייל, הסמל ההיסטורי) כך גם "תל אביב" הוא לא רק שם של עיר בישראל אלא גם תרגום העברי של הספר אלטנוילנד. בברכה, אבירם 09:39, 22 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

העריכה הזאת[עריכת קוד מקור]

אנא הבט בעריכה הזאת שערך אלמוני. האם היא נכונה? בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 21:04, 29 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

השירים שהאלמוני החליף השתתפו בפסטיבלי הילדים (הם מופיעים בדיסקי האוסף). אינני יודע אם הם באמת הגיעו לשלושת המקומות הראשונים כפי שהוא כתב. אבירם 22:33, 29 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

אגסים![עריכת קוד מקור]

אהמ... ‏סקרלטשיחה 17:04, 30 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

???? אבירם 17:07, 30 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

!!!! ‏סקרלטשיחה 17:08, 30 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

יואל ברנד[עריכת קוד מקור]

שלום. ראיתי שיש תבנית איחוד מ-24 בדצמבר. למחוק? ‏סקרלטשיחה 20:03, 3 בינואר 2007 (IST)תגובה

אני שמתי את התבנית, היה מתנגד אחד והגבתי לו. לא נראה לי שיש יותר התנגדות למחיקה. בקרוב יהיה גם מסנג'ר! מבטיח! אבירם 20:05, 3 בינואר 2007 (IST)תגובה

כמה קרוב? (אני צריכה להכין שמפניה). ‏סקרלטשיחה 20:09, 3 בינואר 2007 (IST)תגובה
מחר בערב טוב? אני הולך לישון, יום קשה עבר על כוחותינו.. אבירם 20:11, 3 בינואר 2007 (IST)תגובה
אוי! זה גוט! גוד נייט יקירי :) ‏סקרלטשיחה 20:12, 3 בינואר 2007 (IST)תגובה
עניתי גם על השני. ‏סקרלטשיחה 15:45, 5 בינואר 2007 (IST)תגובה
הגבתי. אבירם 15:48, 5 בינואר 2007 (IST)תגובה
לא יודעת מה השתבש. שלחתי עוד אחד. ‏סקרלטשיחה 15:53, 5 בינואר 2007 (IST)תגובה

רצח מלה מלבסקי[עריכת קוד מקור]

לאבירם שלום,

לבקשתך עברתי על הערך. לדעתי זהו ערך נאה. יש לי רק מספר הערות:

  1. בקטע השלישי במקום "כי היא היתה עמה בשעת הרצח" ראוי להכתב: "כי היא הייתה שותפתה לרצח".
  2. בפתיחת הקטע הרביעי לאחר המלה "והכחישו" יש להוסיף "בחקירתן".
  3. באותו קטע יש להוסיף כי המשפט נערך בבית המשפט המחוזי בתל אביב.
  4. הערה כללית: ראוי להרחיב קצת על רקע היכרותן של שתי הנשים, יערי ומלבסקי, כיצד נוצר הקשר בינהן ומדוע זממו יחד לבצע את הרצח.

בברכה, אברהם אמיר 18:53, 5 בינואר 2007 (IST)תגובה

שלמה ארצי[עריכת קוד מקור]

שלום אבירם

היטבת לנסח את פיסקת הפתיחה בערך שלמה ארצי. אם תעבור על הערך תראה שהוא זקוק לשיכתוב בעוד מספר מקומות. נראה שאתה מכיר את התחום טוב ממני. בברכה.יבחוש 21:19, 5 בינואר 2007 (IST)תגובה

ניסיתי לבצע קצת עריכה. צריך להרחיב את הערך, במיוחד על אלבומים חשובים שלו בשנות השמונים והתשעים שלא מפורט בהם כמעט כלום ולהוריד משם איזוטריה. כיוון שאני לא מומחה גדול לארצי ואיני יכול להעתיק מ"מומה", אשאיר זאת בינתיים כך. אבירם 13:15, 6 בינואר 2007 (IST)תגובה

יופי! יבחוש 16:30, 6 בינואר 2007 (IST)תגובה

תמונת ברל כצנלסון[עריכת קוד מקור]

היי אבירם,
בתמונה ההזו חסר רשיון. מהו הרשיון המתאים? אתה יכול להוסיף אותו, או שאני אוסיף אותו. בברכה, ירוןשיחה 22:12, 10 בינואר 2007 (IST)תגובה

זה היה כל כך מזמן הכנסת הצילום הזה, אני לא זוכר מאיפה לקחתי אותה, בכל אופן- זהו צילום מלמעלה מ-50 שנה, שימוש חופשי. אבירם 22:27, 10 בינואר 2007 (IST)תגובה

סודר. ולעניינים נוספים- קיימות מספר תמונות נוספות שיוצרות מעט בעיה:

התמונה בערך מרד גטו ורשה הוחלפה על ידי. כפי הידוע לי, מותר להוסיף לויקיפדיה תמונות בולים, אינני יודע מה הרשיון המתאים להם. דרך אגב, הוספתי בעבר בולים גם לערך יום הזיכרון. בתמונה של מנדלי, אכן לקחתי אותה מויקיפדיה ביידיש. כמדומני אין תבנית לויקיפדיה הזו, אז אולי שימוש חופשי? אבירם 22:26, 11 בינואר 2007 (IST)תגובה

תמונה:Ghetto Uprising Warsaw2.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום. למחוק? ‏סקרלטשיחה 22:19, 11 בינואר 2007 (IST)תגובה

כן, תודה. אבירם 22:26, 11 בינואר 2007 (IST)תגובה

יש עוד ערכים שמקושרים לתמונה. ‏סקרלטשיחה 22:27, 11 בינואר 2007 (IST)תגובה
ראיתי, ניסתי להחליף את התמונה בערך עם התאריך ואיני יודע איך. תוכלי לעשות זאת בשבילי? תודה! אבירם 22:31, 11 בינואר 2007 (IST)תגובה
לאיזו תמונה להחליף? ‏סקרלטשיחה 22:35, 11 בינואר 2007 (IST)תגובה
אני סומך עלייך שתבחרי את התמונה הכי מתאימה מהתמונות האלה. תודה יקירתי, אבירם 22:38, 11 בינואר 2007 (IST)תגובה
בבקשה יקירי ‏סקרלטשיחה 22:49, 11 בינואר 2007 (IST)תגובה

יהושע סובול[עריכת קוד מקור]

הי אבירם. למה מחקת את התוספת לערך שכתבתי על יהושע סובול? אני סבור שבהחלט ראוי להוסיף על מה כותב עכשיו וכן שהוא מופיע כשחקן (פרט לכך למחזאי ענק כמוהו מגיע ערך פי כמה יותר גדול) צחי לרנר 01:55, 16 בינואר 2007 (IST)תגובה

כי אנחנו אנציקלופדיה או לפחות מתיימרים להיות. ובאנציקלופדיה צריך פרספקטיבה של זמן, לפחות קצת. להוסיף פרוט על הצגה בתאטרונטו שהוא עדיין יוצר ועתיד להעלותה זה לא אנציקלופדי בעליל. אנחנו מדווחים מה היה במבט אל העבר, גם הקרוב. נניח שההצגה לא תעלה בסוף או שתתגלה כלא שווה הרבה התייחסות, והיא תישאר כך בערך. זה שהוא הופיע כשחקן כנראה הושמט בטעות. מגיע לו ערך גדול יותר? בהחלט. אני הוספתי רבות לערך זה. כעת תורך. הוא יצר הרבה הצגות הראויות להתייחסות, לא זאת שהוא עדיין לא השלים. אבירם 22:54, 16 בינואר 2007 (IST)תגובה

היי אבירם. שכנעת אותי, יפה ענית צחי לרנר 12:59, 17 בינואר 2007 (IST)תגובה

תמונה:Rabin and Alon.jpg[עריכת קוד מקור]

אנא הוסף את המקור של התמונה ואת ההוכחה שתמונה זו שוחררה לרשות הציבור על-מנת שאפשר יהיה לוודא שהתמונה באמת ברשות הציבור. תודה, Yonatanh 20:40, 4 בפברואר 2007 (IST)תגובה

כיוון שזה היה ממזמן, אני לא זוכר מאיפה בדיוק לקחתי את התמונה. מה שבוודאות אני יודע שתמונה זו צולמה בארץ בעת מלחמת העצמאות, לפני למעלה מ-50 שנה, כך שכמו "הגלגל", כבר אין כמדומני זכויות יוצרים עליה. אבירם 21:14, 4 בפברואר 2007 (IST)תגובה


הודעה משמחת[עריכת קוד מקור]

מיצי מודאגת!
סקרלטשיחה 03:32, 3 במרץ 2007 (IST)תגובה

ברוך שובך![עריכת קוד מקור]

כמה טוב לראות אותך. סקרלישיחה 21:31, 15 במאי 2008 (IDT)תגובה

וואלה. סוף סוף. ‏odedee שיחה 21:38, 15 במאי 2008 (IDT)תגובה

היי, תודה. טוב, עקב התפנות של זמן ולבקשת סקרלט חזרתי וטוב לראות אתכם שוב. אבירם - שיחה 21:42, 15 במאי 2008 (IDT)תגובה

מיצי סקרלישיחה 15:12, 18 במאי 2008 (IDT)תגובה
אהלן, אני צריך לחזור לעצמי בויקי, אני בדרך.. אבירם - שיחה 15:14, 18 במאי 2008 (IDT)תגובה
שמתי לב. אם זה ידרדר תחסם! פשוייע סקרלישיחה 15:16, 18 במאי 2008 (IDT)תגובה
ברוך השב! ירוןשיחה 20:04, 19 במאי 2008 (IDT)תגובה
תודה. הי, כמה דברים כבר הספקת כשלא הייתי פה, כל הכבוד. כשהכרתי אותך בערך על גנס היית עוד בש"ש... אבירם - שיחה 20:08, 19 במאי 2008 (IDT)תגובה
תודה :) בקרוב אתייעץ איתך במידת האפשר על הרחבת פלאשוב. ירוןשיחה 20:31, 19 במאי 2008 (IDT)תגובה
אין לילה לבן? סקרלישיחה 01:11, 20 במאי 2008 (IDT)תגובה

או[עריכת קוד מקור]

תראו תראו מי פה... סקרלישיחה 13:11, 28 במאי 2008 (IDT)תגובה

מה, אין לך עבודה? אין לך חיים? (: אבירם - שיחה 13:14, 28 במאי 2008 (IDT)תגובה

יש. אבל משעמם לי. סקרלישיחה 13:14, 28 במאי 2008 (IDT)תגובה

אנא ראה[עריכת קוד מקור]

שלום אבירם וברוך שובך. אנא שים לב לזה. דורית 12:40, 1 ביוני 2008 (IDT)תגובה

עניתי בדף השיחה שלך, תודה על ההפניה. אבירם - שיחה 14:13, 1 ביוני 2008 (IDT)תגובה

ראיתי ואף עניתי. תודה על תשובתך, דורית 14:20, 1 ביוני 2008 (IDT)תגובה
נו בוא רגע סקרלישיחה 01:24, 2 ביוני 2008 (IDT)תגובה

שלום[עריכת קוד מקור]

התמכרת! סקרלישיחה 16:17, 7 ביוני 2008 (IDT)תגובה

בלי הודעה מוקדמת...[עריכת קוד מקור]

אבירם, לא כתבת שום דבר בדף השיחה של הערך... עסקתי בהגהה ועריכה שלו, ולאחר שסיימתי, התברר שאין לאן לשמור את הערך המתוקן... עדיף, לדעתי, להתריע לפני העברה כזאת. בכלל, אם אין שגיאה בשם ערך, רצוי קודם כל לכתוב על הכוונה להעביר אותו - למקרה שיהיו הסתייגויות למי מן החברים. מדובר, כמובן, על הערך אברהם בן אברהם. אלדדשיחה 22:29, 7 ביוני 2008 (IDT)תגובה

שים לב שיש להכפיל שמות ערים, מדינות וכו' המתחילים ב-ו', כאשר ה-ו' אינה בראש המילה: בווילנה, בוורשה, בוונציה וכו'. ו' עיצורית באמצע המילה מוכפלת (ובראש המילה היא לא תוכפל, אלא אם כן מדובר ב-Wo או ב-Wu). אלדדשיחה 22:33, 7 ביוני 2008 (IDT)תגובה

ממש מצטער שעבודתך לא נשמרה בגללי, ובפעם הבאה באמת אתריע מראש. אקח לתשומת לב גם את הערתך השנייה - אתה מוזמן לתקן מה שעוד דרוש. בברכה, אבירם - שיחה 22:35, 7 ביוני 2008 (IDT)תגובה

השלמתי את שאר התיקונים, זה בסדר. אני נוהג להעביר ערכים בלי שום התראה, באופן מיידי, רק כאשר השגיאה ברורה. אם אין שגיאה חד-משמעית, עדיף להשאיר בדף השיחה הודעה על העברה צפויה, ולתת לפחות כשעתיים-שלוש לחברים להגיב. אם לא הגיבו, ונראה לך שההעברה היא עניין מתבקש - בוא נגיד שכבר נתת את ההתראה שלך. ממילא אפשר יהיה גם אחרי כמה שעות להחזיר את הערך לצורתו הקודמת אם מישהו יתנגד נמרצות בדיעבד. אלדדשיחה 22:38, 7 ביוני 2008 (IDT)תגובה

העפלה[עריכת קוד מקור]

הוספתי קישור פנימי בערך (ויקילינק הוביל לפסקה בערך ולא ראיתי את התבנית). אם זה יוצר בעייה, מחק אותו מוטי - שיחה 13:30, 20 ביוני 2008 (IDT)תגובה

בחורצ'יק[עריכת קוד מקור]

איך היה? סקרלישיחה 10:57, 23 ביוני 2008 (IDT)תגובה

נחמד.. יש חדש? אבירם - שיחה 11:00, 23 ביוני 2008 (IDT)תגובה

העפלה[עריכת קוד מקור]

כל הכבוד על ההרחבה המעולה של הערך החשוב. ירוןשיחה 23:13, 28 ביוני 2008 (IDT)תגובה

תודה רבה ירון, כבר יש שכר לעמלי. דרך אגב, לא שכחתי את פלאשוב. אבירם - שיחה 23:40, 28 ביוני 2008 (IDT)תגובה

גם אני לא, פשוט אני לא מוצא את הזמן לקחת את הספרים שמצאתי מהספרייה המרכזית. ירוןשיחה 23:52, 28 ביוני 2008 (IDT)תגובה
יבוא הזמן מתישהו, הערך לא יברח.. אבירם - שיחה 00:05, 29 ביוני 2008 (IDT)תגובה
הוספתי פרק על הפעילות הבריטית למלחמה בההעפלה. כמו כן אני שוקד על איסוף חומר לעליה מארצות המזרח. Ranbar - שיחה 09:49, 6 ביולי 2008 (IDT)תגובה
כל הכבוד, עבודה יפה. ביצעתי בפרק הגהה והוספה קלה. אתה צריך רק להוסיף לדעתי הפניה למקורות עליהם הסתמכת. תעדכן אותי לגבי ההעפלה מהמזרח, אני מוסיף קצת לפרק. אבירם - שיחה 14:51, 6 ביולי 2008 (IDT)תגובה
צפה להתפתחויות הלילה, בלי נדר... Ranbar - שיחה 09:09, 7 ביולי 2008 (IDT)תגובה
יש נדר: העפלה מארצות המזרח Ranbar - שיחה 22:15, 7 ביולי 2008 (IDT)תגובה
ראיתי, אין מילים. טוב שאתה קיים... אין ספק שהערך על ההעפלה היה חסר ללא הערך הזה וללא הפרק על הבריטים שהוספת. אבצע עוד מעט הגהה קלה בערך. אבירם - שיחה 22:25, 7 ביולי 2008 (IDT)תגובה
כפרה עליך, אנחנו צוות לעניין, הא? Ranbar - שיחה 22:47, 7 ביולי 2008 (IDT)תגובה
אכן כן. לכל ערך שתרצה... אבירם - שיחה 22:59, 7 ביולי 2008 (IDT)תגובה

אבירם שלום אנו תלמיד ומורה להיסטוריה שחוקרים את תולדות אניית המעפילים 'כנסת ישראל'. מצאנו את הערך שכתבת על אנייה זו והיינו רוצים לקבל ממך רעיונות לשאלת מחקר על האנייה. נודה לך מאוד אם תוכל לחזור אלינו 054-9521942 (איתי פלד) או 054-6633919 (אורי ברזק). בתודה רבה מראש!!! 212.179.132.202 16:32, 19 במרץ 2015 (IST) --212.179.132.202 16:32, 19 במרץ 2015 (IST)תגובה

ראית? אני מתכוון לגשת לבד אבל לאור השת"פ המופלא ביננו לאחרונה אולי ניגש גם ביחד עם משהו (חבל שזה יצא עכשיו, ההעפלה מארצות המזרח יכל להיות בול מתאים...) Ranbar - שיחה 20:17, 8 ביולי 2008 (IDT)תגובה

אופס. ראיתי שאתה שופט. Ranbar - שיחה 20:21, 8 ביולי 2008 (IDT)תגובה
התנדבתי באין מועמדים אחרים... אבל תגש, נראה שחסרים ערכים שיתחרו בקטגוריה. אבירם - שיחה 20:32, 8 ביולי 2008 (IDT)תגובה

לאחד?[עריכת קוד מקור]

האם יש מקום לאחד בין הערכים נוטרות ו משטרת היישובים העבריים ? Ranbar - שיחה 09:22, 9 ביולי 2008 (IDT)תגובה

משטרת היישובים העבריים היתה יחידה גדולה ומרכזית מתוך המערך הכולל של הנוטרות, ומגיע לה בהחלט ערך בנפרד. אולם, בערך המוקדש לה מסופר מעט מאוד עליה והרוב מתייחס לנוטרות באופן כללי, לכן צריך לדעתי לשפר את הערך במקום לאחד. אבירם - שיחה 13:48, 9 ביולי 2008 (IDT)תגובה

אז...[עריכת קוד מקור]

מה נשמע? סקרלטשיחה 13:15, 17 ביולי 2008 (IDT)תגובה

בסדר גמור. אני רואה שאת עובדת קשה. אבירם - שיחה 13:19, 17 ביולי 2008 (IDT)תגובה
כן. כבר יוצא לי עשן מהאזניים. סקרלטשיחה 13:43, 17 ביולי 2008 (IDT)תגובה
יישר כוח. מקווה שהבוס לא רואה ושהסלסלה לא חוסלה. אבירם - שיחה 13:50, 17 ביולי 2008 (IDT)תגובה
היתה סלסלה... סקרלטשיחה 14:16, 17 ביולי 2008 (IDT)תגובה

ההעפלה[עריכת קוד מקור]

שלום אבירם. הערך הפך למומלץ - כל הכבוד על ההשקעה! האם תוכל ליצור עבורו תקציר לעמוד הראשי, כאן? תודה ושבוע טוב, ירוןשיחה 16:04, 19 ביולי 2008 (IDT)תגובה

תודה ירון, ערכתי תקציר. שבוע טוב, אבירם - שיחה 17:15, 19 ביולי 2008 (IDT)תגובה

חבר יקר, כל הכבוד על כתיבת הערך העפלה, שהיית מחברו, אם הבנתי נכון. לא תיקנתי בו דבר, זולת מילה אחת "דמיוני". סליחה שתיקנתי. בטרם תיקון בדקתי, אימתי ווידאתי. ואתה ?! איזה אימות ערכת לפני שניסית למחוק את המילה הזו ? האם עיינת במה שנכתב ע"י איזשהו ביוגרף של יצחק שדה ? האם שוחחת עם בני משפחתו או שמא שוחחת עם מנהיגי התקופה ?! --Paris308 - שיחה 23:37, 22 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה

נתן קאסוטו[עריכת קוד מקור]

תודה. יהי זכרו ברוך. חסר לי עוד פרטים על צאצאיו הארץ. אני עומד לקבל את הפרטים מבני משפחתו המורחבת. ‏Daniel Ventura21:06, 20 ביולי 2008 (IDT)תגובה

תמונה שהעלת מהויקיפדיה הפולנית[עריכת קוד מקור]

סימנתי את תמונה:Efraim katzir.jpg כחשודה בהז"י. זה לא אישי כמובן, זה בעקבות חשד בהעתקה של המעלה המקורי מכל הבא ליד. הידרו - שיחה 23:01, 27 ביולי 2008 (IDT)תגובה

אוקיי, אתה מוזמן למחוק אותה. יש גם תמונה חופשית מויקישיתוף. אבירם - שיחה 23:38, 27 ביולי 2008 (IDT)תגובה

תמונה:Zionist Congress.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום אבירם. מה שלומך? התמונה שהעלית איננה מקורית - אם מגדילים, קל לראות שהקטע של (מה שאני מבין שהוא) בימת הנואמים משוכפל בתמונה, ואם מגדילים ממש (אחרי הורדה למחשב) רואים בסמוך לבמה כמה אנשים המופיעים למעשה פעמיים ומעידים על אי-מקוריות התמונה. מנין היא לקוחה? את כשל זה גיליתי לאחר שהתבוננתי בתמונה המקבילה בערך על הקונגרס הציוני באנציקלופדיית ויינט [1], שם התמונה מקורית. מצאתי את התמונה הזו (המקורית) גם באתר אוסף התצלומים הלאומי - [2]. נראה לי שכדאי לפנות אליהם בבקשה להתיר את השימוש אצלנו. מה אתה אומר? בברכה, ירוןשיחה 23:13, 29 ביולי 2008 (IDT)תגובה

ירון את זה אתה מכיר? הידרו - שיחה 23:27, 29 ביולי 2008 (IDT)תגובה
עד עכשיו לא הכרתי :-) ירוןשיחה 23:29, 29 ביולי 2008 (IDT)תגובה
שמתי לב כעת שהקונגרס הציוני זה קצת פוטומונטאז' (לא שלי) ויכול להיות שצריך להסירה בשל כך. מכיוון שהעלתי אותה לפני שנתיים אני לא זוכר את המקור, אבל מה שאני כן זוכר זה שהתייעצתי בזמנו עם דרור אבי לגבי תמונות ישנות כאלה ואחרות, והותר להשתמש בתמונות בנות למעלה מ-50 שנה. אבירם - שיחה 01:24, 30 ביולי 2008 (IDT)תגובה
זכויות יוצרים הן עניין מסובך, ואם אינני טועה - גם על סריקה של תמונות יש זכויות יוצרים, גם אם על התמונה כבר אין. דהיינו - אם הייתה בידינו התמונה המקורית והיינו סורקים אותה, הייתה התמונה חופשית, אולם אם ניקח את העותק שלע"מ סרקו ונשתמש בו כאוות נפשנו הרי שזו תהיה הפרת זכויות יוצרים. כך אני חושב לפחות (זוהי הבנתי). אתה רוצה שאפנה אליהם (לע"מ)? בברכה, ירוןשיחה 01:34, 30 ביולי 2008 (IDT)תגובה
אתה מוזמן לפנות ללע"מ. צריך להתייעץ עם דרור או מישהו אחר שמבין לגבי עניין הסריקה. אבירם - שיחה 01:40, 30 ביולי 2008 (IDT)תגובה
העניין טיפה יותר סבוך. השאלה אם התמונה הסרוקה זהה למקורית - אם כן - ואי אפשר להבדיל ביניהן, כנראה אין זכויות לבעל היצירה הנגזרת (כי הוא לא השקיע עבודה של ממש), ואז אם פגו הזכויות ביצירה המקורית יתכן וניתן להשתמש בסריקה. הבעיה היא, שלרוב, כאשר סורקים, עושים עיבוד לתמונה (מבהירים אותה, מחדדים אותה וכו') - ועיבוד זה הוא כבר יצירה נגזרת מוגנת. בכל מקרה - במקרה זה נראה לי שפגו הזכויות ביצירה המקורית וניתן להשתמש בה. דרור - שיחה 11:37, 30 ביולי 2008 (IDT)תגובה
אוקיי. תודה, דרור. אבירם - שיחה 13:59, 30 ביולי 2008 (IDT)תגובה

השיירות לירושלים[עריכת קוד מקור]

ראיתי את העריכה שלך בערך. אני העדפתי לתת לגברת לנסות ולשפר לאור העבודה הרבה שנדרשה שם אבל נראה לי שהיא נמלטה על נפשה... Ranbar - שיחה 18:35, 3 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

העדיפות שלי למשתמשים חדשים הוא לשכתב להם את הערך כדי שילמדו כיצד הערכים צריכים להכתב בויקיפדיה. לוקח זמן להפנים סגנון כתיבה אנציקלופדי. במקרה הזה, ערכתי עריכה ראשונית גדולה, אך זה לא מספיק וצריך לעבור עוד על הערך. אבירם - שיחה 12:59, 8 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

שלחתי[עריכת קוד מקור]

מייל. שנילישיחה 23:44, 15 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

לא קיבלתי, בדקתי הרגע. נסה בבקשה שוב. אבירם - שיחה 23:47, 15 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

תזכורת[עריכת קוד מקור]

ממתינים לתוצאות השיפוט. תודה. שנילישיחה 07:41, 25 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

שלחתי מייל. שנילישיחה 08:14, 29 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה
עניתי. אבירם - שיחה 12:43, 29 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

תודה[עריכת קוד מקור]

תודה על הבעת האמון. נהנתי לכתוב ונהנתי לקרוא את נימוקי השופטים. Ranbar - שיחה 21:00, 31 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

אני צריך להודות לך על הערך החשוב. כל הכבוד! אבירם - שיחה 22:19, 31 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה


מקורות לערך יוסף רוזנבלט[עריכת קוד מקור]

שלום אבירם, כתבת לי שהערך ששכתבתי והרחבתי יכול להיות ערך מומלץ במידה ואציין מקורות כהערות שוליים. בגדול, רוב המידע המפורט מגיע מספרו הביוגרפי של בנו הרב ד"ר שמואל רוזנבלט. אני יכול למצוא מקורות (כתבות מארכיון מאותה תקופה (מהניו יורק טיימס למשל), כתבות שנכתבו עליו מאוחר יותר וכדומה). השאלה היא לאיזה סגנון של פרטים כדאי לסמן מקורות, ומה נקרא מקור ראוי - האם ביוגרפיה שאי מי כתב והעלה לאינטרנט מהווה מקור? אודה לך מאד אם תואיל לעזור לי. אולי תוכל לסמן לי בעצמך כמה מהעובדות שלדעתך מצריכות מקור ואני אעשה מאמץ למצוא להם מקור. שוב תודה רבה על תשומת הלב והעזרה המרובה. ויקיותיקים כמוך מעודדים ויקיטריים כמוני להמשיך לכתוב ולהפרות את המפעל הכביר הזה. בברכה, דניאל - שיחה 11:08, 12 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה

קודם כל, אני שמח לדעת שעזרתי לך ולערך. ראיתי שכבר הוספת קצת מקורות. לגבי טיב המקורות, באופן כללי, כמובן עדיף מקורות מהימנים- ספרים, מחקרים ומאמרים וכן ביוגרפיות (אם כי אוטוביוגרפיות, כשהאדם כותב על עצמו, יכולות להיות גם מוטות) וכמו כן מקורות מהימנים מהאינטרנט, רק שצריך להיזהר מהטיות. מה שהוספת בערך הם בהחלט מקורות טובים. מקורות לא מהימנים אלה דעות של אנשים שלא מבוססות (מפורומים או בלוגים) וכן אתרים או מקורות אחרים מוטים פוליטית, רעיונית או מסחרית. לשאלתך מתי צריך לציין מקורות כהערות שוליים? בעיקר כאשר מביאים ציטוטים ישירים, דעות או מסקנות שיכולות להיות שנויות במחלוקת (למשל: הפתיח שלך המתאר את רוזנבלט כ"אחד מגדולי החזנים בכל הזמנים" מצריך מקור, על פי מה נקבעה מסקנה זאת). תגיד לי מתי סיימת על מנת שאוכל להגישו למועמדות לערך מומלץ. בברכה, אבירם - שיחה 17:39, 12 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה

הצבעה למומלצים[עריכת קוד מקור]

שלום אבירם, ראיתי שהערך שלי הועבר להצבעה במומלצים. שוב תודה על הכל. דניאל - שיחה 12:55, 12 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

היי[עריכת קוד מקור]

מה נשמע? אנוחי אני - שיחה 15:54, 14 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

נקודת המפגש לסיור בעין כרם[עריכת קוד מקור]

הי אבירם, שבוע טוב! שים לב שנקודת המפגש לסיור בעין כרם ב-31 באוקטובר שונתה, והיא עתה במעיין. ניפגש! תמרה שיחה 20:21, 18 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

אלף מילים - תזכורת[עריכת קוד מקור]

סיור אלף מילים יערך בעין כרם מחר, ביום שישי ה-31 באוקטובר בשעה 9:00; נפגשים ליד המעיין. דרור - שיחה 17:09, 30 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

ניג'ס לך לפי ההוראות שהשארתי במייל. מאדאם דפיציטשיחה 20:52, 13 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

אבי*** כנס למסנג'ר. מאדאם דפיציטשיחה 23:00, 20 בנובמבר 2008 (IST)תגובה
כנס כנס מאדאם דפיציטשיחה 23:04, 27 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

בסמת[עריכת קוד מקור]

יש סיבה למיקום התמונה, היא מייצגת את בית הספר שירש את בסמת ולכן מופיעה בפרק על בסמת לאחר סגירתו מוטי - שיחה 23:18, 27 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

אוקי, אבל כפי שסידרת אותה בערך עם שאר התמונות נפער חלל בטקסט. כעת סידרתי כפי שצריך. אבירם - שיחה 23:43, 27 בנובמבר 2008 (IST)תגובה
שוב התמונות לא במקום. יש משמעות למיקום התמונה יחסית לפרק המדבר עליה מוטי - שיחה 20:14, 29 בנובמבר 2008 (IST)תגובה
התמונות נערכו לפי הסדר שהיו רק ללא "חללים" בטקסט. אני לא נוגע יותר בערך, תעצב כרצונך. אבירם - שיחה 22:33, 29 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

דחיית הסיור להר הזיתים[עריכת קוד מקור]

לצערי, הטיול שנקבע למחר נדחה ל-2 בינואר. נא אשר קבלת הודעה זו. דרור - שיחה 10:38, 4 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

ריצ'ארד טאקר[עריכת קוד מקור]

שלום אבירם, כתבתי את הערך הנ"ל, חשבתי שהוא עשוי לעניין אותך. דjיxל - שיחה 21:54, 6 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

סיור אלף מילים[עריכת קוד מקור]

לאור המלצות משטרת ישראל מחד, ולאור הודעת חזאי ערוץ 10 כיום ביום שישי בבוקר יהיה קר מאד אך לא גשום, החלטנו שלא לבטל את טיול אלף מילים אלא רק להעבירו מפסגה אחת לאחרת. לכן הטיול יערך על הר הרצל, אתר לו חסרות תמונות רבות בויקיפדיה, ויש עוד ערכים רבים לכתיבה. ההרשמה כאן. תשומת לב שלאחר האתרים יש דמי כניסה, וכי שעת הטיול נדחתה לשעה 9:30. דרור - שיחה 11:50, 31 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

אלף מילים - דחיה והודעה[עריכת קוד מקור]

בשל המבול הצפוי מחר - אנו דוחים את הסיור הקבוע למחר למכון ויצמן, בשבוע, ליום שישי הבא -ה-6 במרץ, באותה שעה. תשומת לבך שהטיול להר הזיתים נדחה ליום רביעי, ה-14 באפריל, ערב החג השני של פסח. נא עדכן בדף הסיורים אם ביכולתך להגיע לשני הסיורים. דרור - שיחה 12:44, 26 בפברואר 2009 (IST)תגובה

אלף מילים הר הזיתים[עריכת קוד מקור]

הריני להזכירך כי ביום שלישי הבא, 14 באפריל, יערך טיול אלף מילים להר הזיתים. אם ברצונך להתנדב ולהרצות על אתר, נא הרשם. דרור - שיחה 18:22, 7 באפריל 2009 (IDT)תגובה

שבוע ללא ערכים חדשים[עריכת קוד מקור]

הי, לקראת הערך המאה אלף נערך מיזם שבוע ללא ערכים שייוחד רק לשכתוב ערכים בסטטוס זה כדי לשפר את מצבה של ויקיפדיה. אני רוצה לפנות אליך אישית על מנת שתיטול חלק בתת-המיזם ערכים לשכתוב - ישראל. Ranbar - שיחה 13:42, 30 באפריל 2009 (IDT)תגובה

תחרות הכתיבה[עריכת קוד מקור]

שלום אבירם. בתור מי שמעורה בנושא, חשבתי להציע לך לכתוב במשותף ערך בנושא השואה, ובפרט בנושא היודנראט. בדעתי עלה צ'רניאקוב, למשל, שהערך עליו קצר ועומד בדרישות התחרות, אבל גם הצעות אחרות תתקבלנה בברכה (אם בכלל תרצה). אני אשמח מאוד אם תיענה להצעתי - שכן זה נושא בעל חשיבות עליונה. בברכה, ירוןשיחה 00:49, 22 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

אני מקווה[עריכת קוד מקור]

שאתה פה כדי להישאר :) ‏odedee שיחה 01:47, 23 בינואר 2010 (IST)תגובה

גם אני , בינתיים אני משפר ערכים שכתבתי בעבר. יפה שאתה זוכר אותי, מקווה לעבוד איתך בהמשך (: אבירם - שיחה 01:53, 23 בינואר 2010 (IST)תגובה

די! אתה חי? סקרלטשיחה 15:07, 23 בינואר 2010 (IST)תגובה
די! את עדיין פה?? אבירם - שיחה
למען האמת מעט מאד. עסוקה עד מעל הפופיק. מה שלומך מותק שלי???? סקרלטשיחה 15:11, 23 בינואר 2010 (IST)תגובה
מעט? אני רואה שאת שולטטטטטת כאן. פה זה לא המקום לפרט את חיי (: אבירם - שיחה 15:15, 23 בינואר 2010 (IST)תגובה

כל היום הוא מוסיף לינקים. למה מה? סקרלטשיחה 09:35, 15 באפריל 2010 (IDT)תגובה

על זה משלמים לך משכורת יפה? על עריכות בויקיפדיה? (-: אדבר איתך בטלפון. אבירם - שיחה 09:37, 15 באפריל 2010 (IDT)תגובה
צ'וצ'ו :) סקרלטשיחה 09:38, 15 באפריל 2010 (IDT)תגובה
אולי את יכולה לעזור לי בעניין הזה? יש לך מקור?. אבירם - שיחה 09:41, 15 באפריל 2010 (IDT)תגובה


חחח קיבלת שילשול מותק? שאני אחייג?! * שיחה 01:21, 7 בדצמבר 2010 (IST)תגובה

נדודי שינה. ומה התירוץ שלך? אבירם - שיחה 01:23, 7 בדצמבר 2010 (IST)תגובה
צינון. כל היום ישנתי ועכשיו יש לי כוח לנג'ס לך. שאני אחייג?! * שיחה 01:26, 7 בדצמבר 2010 (IST)תגובה
רק בריאות. את מוזמנת לנג'ס כי לא עייף. אני במתקפת תרגום ערכי שואה החודש. אבירם - שיחה 01:29, 7 בדצמבר 2010 (IST)תגובה
למה מתקפה? ממממ אני יכולה לחשוב למה יש לך נדודי שינה ולמה יש לך שילשול. שנדבר על זה מחר? שאני אחייג?! * שיחה 01:32, 7 בדצמבר 2010 (IST)תגובה
את מוזמנת. וכן, את תחייגי! אבירם - שיחה
דרעק! קמצן! למה רק אני צריכה לחייג?! שאני אחייג?! * שיחה 01:35, 7 בדצמבר 2010 (IST)תגובה
כי לא עשית את זה במשך כמה חודשים. ולי יש ערכים! אבירם - שיחה 01:39, 7 בדצמבר 2010 (IST)תגובה
טוב צ'וצ'ו. אחייג מחר. שאני אחייג?! * שיחה 01:47, 7 בדצמבר 2010 (IST)תגובה
לילה טוב... אבירם - שיחה 01:48, 7 בדצמבר 2010 (IST)תגובה

נתיבה בן יהודה ז"ל[עריכת קוד מקור]

בס"ד בנוגע להערתך בתקציר העריכה של הערך, למאזינים זה לא היה ברור שאין לה קשר לאליעזר בן יהודה, ונתיבה הייתה צריכה להדגיש שוב ושוב שאין לה קשר אליו. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 14:07, 28 בפברואר 2011 (IST)תגובה

המאזינים אולי תהו אבל בערך בויקיפדיה זה מיותר. אחרת בכל ערכי האישים נצטרך לציין שאין להם קשר למפורסמים בעלי שם משפחה זהה. למשל: בערך תיקי דיין מיותר לציין שאין לה קשר למשה דיין וכו' אבירם - שיחה 14:42, 28 בפברואר 2011 (IST)תגובה

שלחתי דוא"ל[עריכת קוד מקור]

Hanay שיחהSOS –מבוקשים מתנדבים לויקימניה 08:39, 17 ביולי 2011 (IDT)תגובה

זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

שלום אבירם. נאלצתי לבטל את הצבעתך בהצבעת המחיקה ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:דוד לביא (זמר), מאחר ואין לך עדיין זכות הצבעה. כדי להצביע אתה צריך להיות בעל ותק של לפחות 30 ימים כויקיפד רשום, ובנוסף שיהיו לך לפחות 100 עריכות ב-90 הימים שקדמו למועד הצבעתך. אני מקווה שתמשיך לתרום למרחב הערכים, כך שתהיה לך זכות הצבעה במהרה. Lostam - שיחה 09:17, 16 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה

וואוו זה היה קטלני, אחרי 6 שנים בויקיפדיה ועם עשרות ערכים שערכתי וכתבתי.. גם העובדה שכל 3 שבועות בערך אני כותב ערך חדש כמו האחרון על המוזיאון היהודי בפראג וכל שבוע עורך טיפה לא עוזרת לי כאן - אני צריך יותר עריכות. שיהיה, אבכה לי לבד בחושך... אבירם - שיחה 13:30, 16 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה
לא הצבעת, אך בכל זאת השפעת. emanשיחה 13:39, 16 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה
איזה כיף, אני משפיע! העלת את מצב רוחי השפוף אחרי הפסילה.. שיחקת אותה.. (-: אבירם - שיחה 14:04, 16 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה
אבירם, אני מתנצל. לא נכנסתי לדף המשתמש שלך לפני שכתבתי כאן, ושמך לא מצלצל לי מוכר, ולכן הנחתי שאתה ויקיפד חדש. אני מתנצל אם נפגעת, זה כמובן לא אישי. יחד עם זאת, אכן אין לך כרגע זכות הצבעה. זה לא הופך אותך לוויקיפד פחות טוב, פשוט יש כללים ספציפיים לגבי השתתפות בהצבעות. Lostam - שיחה 16:17, 16 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה
היי, אני סתם התבדחתי. תמשיך לעשות את עבודתך נאמנה, ואני אשתדל לערוך כאן יותר שתחזור לי זכות ההצבעה... אבירם - שיחה 17:22, 16 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה

פסטיבל עכו[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב אבירם, את המידע קיבלתי ברדיו. היכן קיבלת את המידע? בברכה, Rafael Guri שיחה 11:04, 21 באוקטובר 2011 (IST)תגובה

כאן כאן וגם כאן. כנראה שהתבלבלת, כי ההצגה "סדאם חוסיין" זכתה לציון לשבח ולא במקום הראשון. אבירם - שיחה 01:16, 22 באוקטובר 2011 (IST)תגובה

ערך נוטרות[עריכת קוד מקור]

שלום אבירם. ברשותך אני מבקש לתקן ולהעשיר את הערך הנ"ל. ROSENMAN424 - שיחה 16:10, 9 בנובמבר 2011 (IST)תגובה

יופי! הגיע הזמן שמישהו ירחיב את הערך החשוב הזה, על חיילי תקופת המנדט שעשו את העבודה השחורה ודי נשכחו. אני כתבתי ערך תמציתי ולא ממצא רק על סמך מקורות מהאינטרנט (אתר ההגנה, אתר תנועת העבודה ואתרים נוספים). כדאי להעזר בספר של ריבלין על הנוטרות. אם תרצה עזרה אני לרשותך. אבירם - שיחה 17:16, 9 בנובמבר 2011 (IST)תגובה


בעניין גאולה גיל[עריכת קוד מקור]

שלום לך גאולה גיל, עכשיו בחופשה בארץ, קרובת משפחה הראתה לה את הערך, והיא לא אהבה שבערך כותבים דברים שהיא אמרה על יהורם גאון ומתי כספי. היא ביקשה שיורידו את זה. הקרובה לא ממש הצליחה, ובגלל ששמעה שאני קצת יותר בעניין פנתה אלי. ברורה לי הנקודה שכתבת, וברור לי שבוויקיפדיה כותבים גם דברים שלא תמיד מוצאים חן בעיני האיש שהערך עליו... אני אבל שואל האם באמת הכרחי בערך גאולה גיל, שיהיה כתוב דברים שליליים על מתי כספי ויהורם גאון ? האם נניח שהיתה יוצאת אנצילופדיה עברית במהדורה חדשה... האם בערך גאולה גיל, היו מכניסים את זה ?

אנא ממך, בו נראה אם זה הכרחי, או שאפשר לכתוב את זה בצורה אחרת

תודה דין נוזאור - שיחה 13:29, 13 בנובמבר 2011 (IST)תגובה

השארתי את הציטוט אבל הורדתי את המשפט האחרון עם הקטע של גאון וכספי, כי נראה לכם שזה פוגעני ללא כוונה מצד הזמרת. אגב, לי אישית זה לא נראה פוגעני אלא היא התייחסה אליהם רק כמייצגים של זמרים ישראליים פופולארים. מקווה שגם ויקיפדים אחרים יתחשבו בזה. בכלל, כתבתי את הערך מתוך כבוד לזמרת ובחרתי את הציטוט כדי להראות מה היא מרגישה כלפי ישראל, למרות שירדה מהארץ לפני שנים רבות. אבירם - שיחה 16:26, 13 בנובמבר 2011 (IST)תגובה
  • חן חן לך

(אני מניח שגם אימא שלי, או אימא שלך, אילו היה ערך עליהן, והן היו קוראות בו דברים שהם אמרו פעם לרעה על קולגות... הן לא היו רואות זאת בעיין יפה)

בכל אופן תודה כל הכבוד גם על הערך שכתבת, ותדע שגאולה גיל עצמה קראה, וזו היתה הערתה היחידה - קנה מידה חיובי בהחלט.

אולי עוד דבר היה לה להגיד, וזה שחבל שאין תמונה. היא כמובן מוכנה לתת אבל... היא מעדיפה מ"התמונות הייצוגיות", שיש לה, ולא שפשוט ניקח מצלמה ונצלם עכשיו, ואז נוכל להגיד שזכויות היוצרים שלנו. יש לה אלבום והיא מוכנה לתת תמונות לסריקה, אבל אלו תמונות שצולמו למשל בעיתון או בסטודיו בפריס... ואיננו יודעים למי שייכות זכויות היוצרים... וגם לא בקיאים בנהלים בנושא בוויקיפדיה. אם תוכל לעזור או לייעץ בזה - אולי עוד תהיה לנו תמונה בערך דין נוזאור - שיחה 17:30, 13 בנובמבר 2011 (IST)תגובה

תודה. בעניין התמונות, כמו שאני יודע צריך תמונות שיש לה זכויות עליהן, שהיא צילמה או שהיא בעלת הזכויות, אבל כיוון שאני לא רוצה להטעות אותך, עדיף שתתייעץ עם משתמש:Deror avi שהוא מומחה לזכויות על תמונות בויקיפדיה. אבירם - שיחה 18:15, 13 בנובמבר 2011 (IST)תגובה

תודה[עריכת קוד מקור]

שלום אבירם, תודה על עזרתך במיזם השירים. הקישורים האדומים בערך של חיים חפר הנחתי בעריכותי בכדי לשוב ולהכחיל אותם בקרוב. להתראות! יעלשיחה 20:59, 7 ביולי 2012 (IDT)תגובה

תודה לך על הערכים היפים! בערך על חפר הורדתי רק את הקישורים שהופנו לערכים אחרים: היו זמנים הופנה לאלבום של זוהר ארגוב והקרב האחרון מופנה לערך על נרניה. אשמח לעזור לך בכתיבה על שירים אלה ועל אחרים. אבירם - שיחה 10:09, 8 ביולי 2012 (IDT)תגובה
תודה :) יעלשיחה

חיים חפר[עריכת קוד מקור]