שיחת משתמש:טל ענבר

ברוך בואך לוויקיפדיה![עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here.

שלום טל ענבר, וברוך בואך לוויקיפדיה – האנציקלופדיה העברית החופשית הראשונה.
ויקיפדיה היא אנציקלופדיה חופשית, שיתופית ופתוחה שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לערוך אותה. להלן מידע שיהיה לך לתועלת:

עריכה: אם ברצונך להוסיף או לשפר ערך שקראת, ניתן ואף כדאי לעשות זאת. יש ללחוץ על לשונית "עריכה" בראש העמוד ולתקן כמיטב הבנתך. לפני שמירת השינוי מומלץ ללחוץ על "הראה תצוגה מקדימה" ולוודא שהשינוי שעשית תקין. לפרטים נוספים: איך לערוך דף, סיוע לגבי עריכות "נעלמות", איך לעצב דפים.

דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה לשונית "שיחה", שלחיצה עליה מובילה לדף השיחה של הדף. שם ניתן לדון עם אחרים בתוכן הערך. לדף השיחה ניתן להוסיף נושא חדש בלחיצה על לשונית הפלוס (+) הנמצאת בראש הדף. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי ההתנהגות בין חברי הקהילה.

חתימות: בוויקיפדיה אין חותמים בגוף הערכים, אך חותמים בסוף כל הערה שכתבת בדף שיחה. כדי לעשות זאת יש להוסיף ארבעה סימני ~ (זרקא) בסוף הטקסט שכתבת (כך: ~~~~), אלו יהפכו אוטומטית בשמירה לחתימה הכוללת את שמך וקישור לדף המשתמש שלך, בתוספת השעה והתאריך.

דפי משתמש והודעות אישית: לכל משתמש רשום יש "דף משתמש" ודף "שיחת משתמש". דף המשתמש, שאליו ניתן להגיע בלחיצה על שמו של המשתמש, משמש בדרך כלל את המשתמש כדי להציג פרטים על עצמו. בדף השיחה של המשתמש אפשר להשאיר לו הודעות. המשתמש יקבל חיווי על ההודעה הממתינה.

לתשומת לבך: אין להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.

מומלץ לעיין במדריך הכתיבה המקוצר שמסביר את כללי הכתיבה הבסיסיים. אם ברצונך בעזרה נוספת, ניתן לקרוא את דפי העזרה. אם ברצונך לשאול שאלה כללית הקשורה לוויקיפדיה (מדיניות, נהלים וכדומה), יש לעשות זאת במזנון. אם יש לך שאלה ספציפית, או שברצונך לקבל עזרה בנושא מסוים, ניתן לפנות לדלפק הייעוץ. אני אישית אשמח לעזור אם תתעורר שאלה או בעיה, וכך גם כל שאר הוויקיפדים.

בהנאה!
גילגמש שיחה 22:36, 28 מאי 2006 (IDT)

היי[עריכת קוד מקור]

נדמה לי שהייתי בהרצאה שלך מתישהו, באותו היו עוד הרבה הרצאות של מדענים מנאס"א...? יונתן שיחה 01:05, 26 במרץ 2007 (IST)תגובה

איג'יפטסאט 1‏[עריכת קוד מקור]

איזה יופי של ערך! הכנסתי לו קישורים פנימיים כמיטב יכולתי. אשמח אם תוכל להסביר קצת בערך מה זה מטעד להדיוטות כמוני, האם זה מה שהלווין נושא? אליזבט •• שיחה 01:39, 26 במרץ 2007 (IST)תגובה

אני מכיר את הביטוי כראשי תיבות - מטע"ד - מטען יעודי. השקמיסט 21:48, 31 במרץ 2007 (IDT)תגובה
זה מסוג המילים שהופך לאט לאט למילה אחת.. ראוי להשתמש בראשי התיבות לענ"ד נחמיה ג 21:59, 31 במרץ 2007 (IDT)תגובה

תומס גודמן[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

בברכה, סקרלטשיחה הפתיעו אותי 10:46, 31 במרץ 2007 (IDT)תגובה

בכל מקרה ברור מגוגל שהוא לא מרצה באף מוסד אקדמאי, אלא הוא מורה בחוגי העשרה לילדים ונוער שמפעילים אונ' ת"א ומכון וייצמן. לגבי תוארו, באתר נוער שוחר מדע של אונ' ת"א הוא מופיע ברשימה יחד עם דוקטורים, אך ליד שמו לא מצויין התואר דוקטור, אך נכתב שם שכל המורים הם לפחות "תלמידים לתארים מתקדמים". מצד שני, באתר נוער שוחר מדע של מכון וייצמן הוא כן מופיע עם התואר דוקטור (אבל ייתכן שהוא בעצמו כתב את העמוד).
אבל מצאתי את זה, הבעיה היא שהכותב הוא "תומס ג. גודמן" בעוד שעפ"י 144 התומס גודמן היחיד בארץ נקרא "תומס ריצ'רד גודמן". מעניין. יחסיות האמת 12:16, 31 במרץ 2007 (IDT)תגובה
טל, אם לא תצליח לשכנע כי הערך את הנ"ל חסר חשיבות תוכל לפתוח בהצבעת מחיקה באמצעות השמת התבנית {{הצבעת מחיקה}} בערך, ויצירת דף ההצבעה על-ידי לחיצה על הקישור "בדף זה" שמופיע בתבנית. אני אתמוך במחיקת הערך. השקמיסט 22:00, 31 במרץ 2007 (IDT)תגובה
לדעתי זו דמות קלאסית למחיקה. אבא שלי יותר ראוי לערך ממנו. אליזבט •• שיחה 22:09, 31 במרץ 2007 (IDT)תגובה
הבעתי דעתי בדף השיחה של הערך, אבל אם ההתנגדות תעמוד בעינה לא יהיה מנוס מהצבעת מחיקה. השקמיסט 22:14, 31 במרץ 2007 (IDT)תגובה
חבל הזמן. פתחתי בהצבעת מחיקה בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:תומס גודמן. מוזמנים להצביע. השקמיסט 22:52, 31 במרץ 2007 (IDT)תגובה

זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:תומס גודמן". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, ‏pacmanשיחה 23:00, 31 במרץ 2007 (IDT)תגובה

יש לך 96 עריכות במרחב הערכים, אם תרצה תוכל להצביע עוד כמה ימים לאחר שתצבור 100 עריכות במרחב הראשי. ובאותו עניין, בויקיפדיה יש מספור של המחשב שנעשה ע"י הסימן # לפני ההצבעה שלך Nir90923:04, 31 במרץ 2007 (IDT)תגובה
זה נראה לי קצת קטנוני. בכל מקרה, כבר עכשיו אתה יכול לבצע את ארבעת העריכות במרחב הערכים ולהצביע, לא צריך לחכות כמה ימים. ההצבעה תמשך שבוע בכל אופן. השקמיסט 23:07, 31 במרץ 2007 (IDT)תגובה

אני מציע שזכות הצבעה תינתן לאדם שתרם באופן משמעותי לעשרה ערכים לפחות. עריכות לא אומרות דבר. ‏Gridge ۩ שיחה 23:11, 31 במרץ 2007 (IDT).תגובה

גרידג'י, מה שאתה מציע הוא לא החוק כיום. טל, אתה יכול לבחור כל אחד מקטגוריה:ויקיפדיה: ערכים הדורשים עריכה שלא איכפת לך לגעת בו ולבצע את העריכות הנחוצות. אליזבט •• שיחה 23:32, 31 במרץ 2007 (IDT)תגובה

תסכימי אתי שההצעה שלי טובה יותר. ‏Gridge ۩ שיחה 23:33, 31 במרץ 2007 (IDT).תגובה

זה לא החוק כיום ולכן הוא מציע שינוי - הגיוני, לא? לגופו של העניין המרכזי, אני חושב ששליחת ההודעה המקורית הייתה מגוחכת - 4 עריכות לפה, 4 עריכות לשם, זה לא באמת משנה. לא לזה התכוון המשורר (ואנוכי, מיוזמי ההצעה, בפרט). מארק ברלין 23:35, 31 במרץ 2007 (IDT)תגובה
אני מניח שפקמן לא ידע שחסרות רק 4 עריכות, אלא פשוט ראה שאי אפשר ללחוץ על "100 העריכות הבאות". לא נורא. Gridge, זה לא המקום להצעות שינוי המדיניות, אלא ההמזנון. השקמיסט 23:38, 31 במרץ 2007 (IDT)תגובה
כבר יש לו יותר מ-100 עריכות, הוא יכול להחזיר את קולו להצבעה. השקמיסט 23:34, 31 במרץ 2007 (IDT)תגובה

הסברים לעריכות[עריכת קוד מקור]

כאשר אתה מתקן טעויות עובדתיות בערכים מספיק להסביר זאת בקצרה בתקציר העריכה, ואין צורך לדווח על כך בדף השיחה של הערך. זה יותר נוח גם לכותב וגם למי שבודק את הגרסאות הקודמות של הערך כדי ללמוד על התפתחותו. בד"כ משתמשים בדפי שיחה לפני שמבצעים עריכות שעשויות להיות שנויות במחלוקת (נפוץ בערכים פוליטיים למשל) או כאשר נתקלים במידע שלא בטוחים לגבי מידת נכונותו ורוצים לברר זאת. השקמיסט 23:26, 31 במרץ 2007 (IDT)תגובה

תוכנית אפולו[עריכת קוד מקור]

מה הסימוכין לשינויים שבצעת? לא מצאתי לכך מקור.

  • אפולו 2 - 29 ביולי 1966. ניסוי של השלב השני בטיל סאטורן 5, ושל יחידת מכשירים , בתנאי חלל.
  • אפולו 3 - 25 באוגוסט 1966. ניסוי במערכות המילוט ובחינת חללית אפולו בלתי מאוישת בחלל.

חגי אדלר 07:13, 1 באפריל 2007 (IDT)תגובה

למשל: http://library.thinkquest.org/03oct/00181/apollo-2-t.html

כמו כן ספרות טכנית של נאס"א המצויה ברשותי. טל ענבר 10:49, 1 באפריל 2007 (IDT)תגובה

קצת מוזר המקור הזה.

Launch Date: July 21, 1966 Landing Date: July 29, 1966 Duration: 88 Min, 21 Sec זו משימה של 8 ימים או 88 דקות? חגי אדלר 10:55, 1 באפריל 2007 (IDT)תגובה

אפולו 2, 3 - כינויים לא רשמיים של משימות שהיו וטסו. כמו כן יש לא מעט שיגורי ניסיון של החללית ומרכיביה שלא כלולים עדיין בערך. המקור האמין ביותר ברשת בנושא הוא זה:

http://library.thinkquest.org/03oct/00181/apollo-2-t.htmlטל ענבר 11:21, 1 באפריל 2007 (IDT)תגובה

בכלל, רק כעת שמתי לב שלא מצוינות 3 המשימות לתחנת החלל סקיילאב!טל ענבר 11:23, 1 באפריל 2007 (IDT)תגובה

טל, יש באתר הזה בלבול גדול (והוא אמור להיות האמין ביותר...)
באפולו 3 מצוין:
Launch Date: August 25, 1966 Landing Date: August 25, 1966 Duration: 7 Days, 22 Hr, 55 Min, 14 Sec
השגור והנחיתה באותו יום, והמשימה הייתה 7 ימים???
באפולו 2 מצוין:
Launch Date: July 21, 1966 Landing Date: July 29, 1966 Duration: 88 Min, 21 Sec
השגור והנחיתה בהפרש של שמונה ימים, והמשימה הייתה 88 דקות???

חגי אדלר 11:44, 1 באפריל 2007 (IDT)תגובה

עוד בעניין אפולו: כאמור, אין אפולו 2 ו-3. למעשה, שתי המשימות שכינית בשמות אלה, היו לפני אפולו 1, שלמעשה קיבלה את השם לאחר מעשה (עד יום התאונה, וגם קצת אחר כך, היא כונתה AS-204). הנה מקור של נאס"א עצמה: http://nssdc.gsfc.nasa.gov/planetary/lunar/apollo.html

כמו כן, בעניין אפולו 10: למרות גורלה המר של שאפולו 1, היא היתה משימה מאויישת, שלרוע המזל הסתיימה באסון עוד לפני שהחלה. מי אמר שאין לספור אותה בשל כך? מה זה משנה אם היא הספיקה לעזוב את הקרקע או לא? זאת היתה משימה מתוכננת, שאם לא התאונה היתה ממריאה לחלל. צחי - שיחה 22:34, 12 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה

בדיוק כך - "אם לא התאונה היתה ממריאה לחלל". משלא המריאה לחלל, לא נכון לקרוא לה משימת חלל מאוישת ולספור אותה עם משימות שכן המריאו.טל ענבר - שיחה 23:54, 12 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה
דעתי היא, שאם המשימה היתה מתוכננת להמריא, הרי שצריך לספור אותה, ואין זה משנה אם קרתה לה תאונה שבוע לפני השיגור או 73 שניות אחריו. עם זאת, ממה שהבנתי מהויקיפדיות האחרות (ומהאנגלית, שאותה אין לי בעיה להבין), נראה שדעתך היא המקובלת. לכן לא אתנגד לשינוי. צחי - שיחה 15:20, 13 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה
דעתך מעניינת, ובין היתר מנוגדת למיספור המשימות בהיסטוריה הרשמית של נאס"א , בספרים, אתרי אינטרנט וכיו"ב. בכל מקרה אפולו 1 אינה מודרת מההיסטוריוגרפיה של חקר החלל - נהפוך הוא.טל ענבר - שיחה 20:56, 13 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה

שאלה[עריכת קוד מקור]

האם כמי שמכירו עשרות שנים גודמן הוא אדם דתי/שומר שבת? יחסיות האמת 20:55, 6 באפריל 2007 (IDT)תגובה

אני מאוד מקווה שאתה לא מפקפק באמינותו של טל. תפסיק עם זה, לך לכתוב ערכים! אליזבט •• שיחה 20:58, 6 באפריל 2007 (IDT)תגובה
כבר כתבתי לך קודם תגובה מאוד חריפה בדף שיחתך אך מחקתי אותה ברגע האחרון. כך או כך אני אצור קשר עם מר גודמן ואני מצטרף לתקוותך שאמינותו של טל תשמר. כמובן, אי סיוע ליצירת הקשר עם מר גודמן יהווה אינדיקציה לאמינותו. יחסיות האמת 21:13, 6 באפריל 2007 (IDT)תגובה
זו תהיה אולי אינדיקציה מבחינתך בלבד. אמינותו של טל מעולם לא הוטלה בספק על ידי הקהילה. אליזבט •• שיחה 21:15, 6 באפריל 2007 (IDT)תגובה
דברי בשם עצמך. בהזדמנות אני אעבור על ערכייך ואוודא שלכולם יש מקורות גלויים וזמינים, ושאינם מתבססים על "ידע אישי" שלך בלבד. יחסיות האמת 21:26, 6 באפריל 2007 (IDT)תגובה
תודה רבה יחסיות על המעבר הצפוי על ערכיי, אני מנסה לשדל אנשים לעבור עליהם, מאחר שהם ארוכים בדרך כלל, אנשים נרתעים מכך. אשמח לעריכה והערות בדף השיחה. וכן, אם רצית לפגוע בי - הצלחת. הפקפוק בתוצרתי בגלל שאיננו מסכימים בנושא כלשהו אינה מוצדקת. אליזבט •• שיחה 22:04, 6 באפריל 2007 (IDT)תגובה
יחסיות, ראוי שתתנצל בפני אליזבט. בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 22:08, 6 באפריל 2007 (IDT)תגובה
רציתי להבהיר שאי אפשר להסתמך כאן על ידע אישי בלבד, בלי להביא מקורות. אני מקווה שהצלחתי. אם לא הצלחתי בכך, ופגעתי בך, הרי שאני מתנצל. יחסיות האמת 22:11, 6 באפריל 2007 (IDT)תגובה
כוונתך הייתה ברורה, אין צורך להתמם עכשיו. אליזבט •• שיחה 22:27, 6 באפריל 2007 (IDT)תגובה
גם אין צורך להפגע מביקורת אפשרית על ערכייך. ואף על פי כן, התנצלתי. יחסיות האמת 22:29, 6 באפריל 2007 (IDT)תגובה
אני מברכת ביקורת על ערכיי, כפי שציינתי. איני שמחה לפקפוק באמינותם טרם קריאתם אפילו. אליזבט •• שיחה 22:33, 6 באפריל 2007 (IDT)תגובה
את יכולה לסמוך עלי שאיני נוטר לך טינה. :) יחסיות האמת 22:44, 6 באפריל 2007 (IDT)תגובה
תומס חובש כיפה ולכן סביר שלא יענה לך בשבת. עם זאת, מהכרותי עמו, הסיכוי שאינו מודע למה שקורה בויקיפדיה בעניינו הוא אפסי.טל ענבר 21:47, 6 באפריל 2007 (IDT)תגובה
תומס אכן חובש כיפה. בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 22:08, 6 באפריל 2007 (IDT)תגובה

star wars[עריכת קוד מקור]

בטח תמיד שואלים אותך את זה כשמגלים מה אתה עושה, אבל אשמח אם תוכל לענות גם לי. הרעיון של רייגן (יוזמת ההגנה האסטרטגית) שכללה הצבת לייזרים ומראות בחלל, האם זה ישים? אליזבט •• שיחה 15:00, 7 באפריל 2007 (IDT)תגובה

שאלה קשה...כעיקרון הרעיון עצמו ישים, אך אין להניח שניתן היה להשיג 100 אחוזי אטימה כנגד טילים בליסטיים סובייטים כפי שרייגן רצה. בנוסף, הטכנולוגיה של שנות השמונים לא הייתה מספקת. גם כיום אין עדיין לייזר חלל מבצעי למרות שפיתוחו בארה"ב נמשך.

אז עוד מספר שנים, שיושלם פיתוח לייזר החלל המבצעי זה יהיה הגיוני? אליזבט •• שיחה 15:06, 7 באפריל 2007 (IDT)תגובה

אין הגנה מוחלטת כנגד טילים בליסטיים. משיוצבו לייזרים חלליים ניתן יהיה לייצר הטעיות שונות כנגדם. יתר על כן, בהינתן הגנה יעילה יחסית כנגד טילים, ניתן לחשוב על אמצעי תובלה אחרים לנשק גרעיני (מכולות, מטוסי מטען, סירות דייג וכיו"ב).טל ענבר 15:36, 7 באפריל 2007 (IDT)תגובה

לא חשבתי באמת על אמצעי תובלה אחרים, זה גם יהיה בחתימה נמוכה יותר ככה...אליזבט •• שיחה 15:46, 7 באפריל 2007 (IDT)תגובה

אהלן טל ענבר, אם תוכל לעבור על ערכים אלו שהרחבתי לא מזמן. את שניהם אני רוצה להעלות להצבעה לערך מומלץ ועד אז כדאי שמספר רב ככל האפשר של ויקפדים יקראו אותו, יוסיפו מידע, ינסחו ויבצעו הגהה. בתודה Avishay 15:23, 9 באפריל 2007 (IDT)תגובה

OKטל ענבר 15:53, 9 באפריל 2007 (IDT)תגובה

סוכנות החלל הקנדית[עריכת קוד מקור]

שלום!

לא הצלחתי להבין את המשפט המסומן בפסקה "תוכניות החלל של קנדה קנדה החליטה לא לעסוק בשיגורים לחלל באמצעות משגרים מפיתוח עצמי. כתוצאה מהחלטה זו, ומשיתוף פעולה הדוק עם ארצות הברית בתחום השיגור לחלל, הופנו משאבים ניכרים לתחומי פעילות אחרים, כולל פיתוח לוויינים ומערכות רובוטיקה ליישומי חלל (ובהן הזרוע המגנית המותקנת במעבורת החלל האמריקנית, וגרסה מוגדלת ומשוכללת שלה, המותקנת בתחנת החלל הבינלאומית)." תודה! --Yoavd 10:50, 20 באפריל 2007 (IDT)תגובה

טעות הקלדה. זרוע מכנית.טל ענבר 14:37, 20 באפריל 2007 (IDT)תגובה

הארגון ההודי לחקר החלל[עריכת קוד מקור]

שלום,
אתה יכול לכתוב ערכים מעניניים, וניכר שיש לך ידע רב, אבל רבים מהערכים החדשים שאתה מעלה קצרים מאוד ולא מושקעים. יצא לי כבר למחוק כמה ערכים קצרים מאוד שהעלת (משפט אחד), ואני מבקש ממך לנסות להשקיע יותר לפני העלאת ערכים (אתה יכול לכתוב אותם קודם במשתמש: טל ענבר/ארגז חול ולהעלאתם למרחב הערכים רק אחרי שהם מוכנים). לצורך העניין, אשמח אם תוכל להרחיב את הערך הזה שהעלת. בברכה, ‏pacmanשיחה 23:17, 28 באפריל 2007 (IDT)תגובה

חבל מאוד שאתה מוחק. הערך בעבודה בדקות אלה ממש

מסיבה זו לא מחקתי את הערך, אלא הערתי לך באופן כללי כלפי ערכים קצרים. בפעם הבאה, כשאתה מעלה ערך שאתה עדיין עובד עליו מומלץ להציב בראשו תבנית {{בעבודה}}. ‏pacmanשיחה 23:19, 28 באפריל 2007 (IDT)תגובה

אגב, לא זכור לי כי כתבתי ערך עם משפט אחד בלבד, לא כל שכן "כמה" כפי שציינת.טל ענבר 01:13, 29 באפריל 2007 (IDT)תגובה

ואכן זכרוני משרתני היטב, ושום ערך שלי לא נמחק, ומעולם לא הועלה על ידי ערך בן משפט אחד, בניגוד לקביעתו הנ"ל של פקמן. גם הציון שהוא מעניק לי (לא מושקעים) מעיד עליו יותר מאשר עלי.טל ענבר 16:07, 26 במאי 2007 (IDT)תגובה

טיל אוויר קרקע טקטי? - בוררות[עריכת קוד מקור]

טל שלום,

האם אתה מוכן לשמש כבורר במחלוקת ביני לבין משתמש:השקמיסט, בנושא טיל אוויר-קרקע AGM-65 מאווריק?

השאלה פשוטה: האם יש מקום להגדיר טילים (שאינם טילים בליסטיים) כטקטיים/אסטרטגיים - כאשר טקטי פירושו קונבנציונלי, ואסטרטגי פירושו בעל יכולת נשיאת חימוש גרעיני - או לא?

לענ"ד מדובר בפיקציה, הגם שמדובר בפיקציה בעלת מקורות לא רעים - ראה בשיחה:AGM-65 מאבריק#טקטי? לא בבית ספרנו, ושימוש במינוח "טקטי" ו-"אסטרטגי" לטילים הוא שגוי מעיקרו. דעתך, בשיחה:AGM-65 מאבריק תתקבל בברכה, בתודה נחמיה ג 01:20, 29 באפריל 2007 (IDT)תגובה

ייעוץ טרמינולוגי[עריכת קוד מקור]

איך אומרים בעברית en:Glass Cockpit? קומולוסשיחה 16:23, 2 במאי 2007 (IDT)תגובה

בעברית: גלאס קוקפיט........טרם נתקלתי במינוח המניח את הדעת.טל ענבר 21:07, 2 במאי 2007 (IDT)תגובה

הממ... חבל. האם מה שכתוב במשתמש:Bravo123/ארגז חול/F-111#F-111D (בהקשר הזה, יש שם הרבה פנינים) סביר? תודה בכל מקרה. קומולוסשיחה 21:15, 2 במאי 2007 (IDT)תגובה
לפעמים מעוברת ל-"קוקפיט זכוכית". עברות רע, כמובן. נחמיה ג 19:39, 3 במאי 2007 (IDT)תגובה
האמת היא, שתרגום טוב יהיה "תא טייס דיגיטלי". נחמיה ג 03:16, 13 במאי 2007 (IDT)תגובה

דלק לטק"ק[עריכת קוד מקור]

אהלן טל - שאלה מקצועית:

האם מרבית הטק"ק (המונחה) לטווח בינוני מבוסס על דלק נוזלי או דלק מוצק?

אני יודע שהסקאדים למיניהם מבוססים על דלק נוזלי, ושטק"ק לטווח ארוך עדיף לבסס פשוט על מספר שלבים של דלק מוצק, אבל מה לגבי טק"ק לטווח בינוני עד קצר..? בברכה, נחמיה ג 03:16, 13 במאי 2007 (IDT)תגובה

ככלל יש מגמה בעולם למעבר מדלק נוזלי למוצק בטק"ק, ללא קשר לטווח. כבר שנים רבות שאין פיתוח של טק"ק מונע בדלק נוזלי, ומה שנותר הוא פיתוח של משפחת הסקאד למיניה, או בני הדודים, דוגמת שיהאב.טל ענבר 13:45, 13 במאי 2007 (IDT)תגובה
תודה.. האם ניתן להניח שמרבית הטילים שפותחו בתקופת פיתוח הסקאד גם הם עובדים על בסיס דלק נוזלי? בברכה, נחמיה ג 13:06, 24 במאי 2007 (IDT)תגובה
דלק נוזלי בטק"ק קדם לדלק מוצק. טק"ק בעל דלק מוצק החל להופיע רק במהלך שנות השישים.טל ענבר 13:57, 24 במאי 2007 (IDT)תגובה
ספפה, תודה :). נחמיה ג 14:23, 24 במאי 2007 (IDT)תגובה

מייל[עריכת קוד מקור]

היי טל. שלחתי אליך מייל. בברכה סקרלטשיחה הפתיעו אותי 16:20, 19 במאי 2007 (IDT)תגובה

עניתי.טל ענבר 16:26, 19 במאי 2007 (IDT)תגובה

כנראה שיש פקקים. תוכל בבקשה לשלוח לכתובת תודה. סקרלטשיחה הפתיעו אותי 16:36, 19 במאי 2007 (IDT)תגובה
עניתי. בברכה, סקרלטשיחה הפתיעו אותי 16:45, 19 במאי 2007 (IDT)תגובה

מזל טוב![עריכת קוד מקור]

מזל טוב להולדת בתך הבכורה. השקמיסט 23:55, 19 במאי 2007 (IDT)תגובה

מזל טוב! גילגמש שיחה 23:56, 19 במאי 2007 (IDT)תגובה

תודה רבה!טל ענבר 00:28, 20 במאי 2007 (IDT)תגובה

מזל טוב! :)) סקרלטשיחה הפתיעו אותי 00:29, 20 במאי 2007 (IDT)תגובה

מזל טוב גם ממני Avibliz 00:34, 20 במאי 2007 (IDT)תגובה

מזל טוב. חגי אדלר 04:20, 20 במאי 2007 (IDT)תגובה
מזל טוב ושתראה ממנה רק נחת. בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 23:47, 2 ביוני 2007 (IDT)תגובה
באיחור מביך, אבל גם מזל טוב ממני! אליזבט שיחה 00:58, 10 ביוני 2007 (IDT)תגובה
מזל טוב גם ממני! אלדדשיחה 01:00, 10 ביוני 2007 (IDT)תגובה

תודה לכל המברכים!טל ענבר 01:02, 10 ביוני 2007 (IDT)תגובה

מזל טוב. יחסיות האמת 01:11, 10 ביוני 2007 (IDT)תגובה

המירוץ לחלל[עריכת קוד מקור]

שלום טל, לפני מספר ימים רשמתי את הערך הזה ברשימת ההמתנה, לפני העלאתו להצבעה על הפיכתו לערך מומלץ. הייתי רוצה לבקש ממך לעבור עליו ולבדוק אם לדעתך הוא מדויק ומלא. רשימת ההמתנה נועדה לשפר את הערך ככל האפשר לפני ההצבעה עצמה, ולכן הערות ממומחה לנושא יוכלו לסייע מאוד. תודה, מלמד כץ 00:06, 26 במאי 2007 (IDT)תגובה

אשמח גם אם תביע את דעתך בשאלה שעלתה בדף השיחה. תודה, ערן 00:25, 26 במאי 2007 (IDT)תגובה

עניתי בינתיים בדף השיחה. יש לי השגות לא מעטות על מרכיבים שונים בערך, מקווה שיהיה לי פנאי להעלותן בקרוב.טל ענבר 13:10, 26 במאי 2007 (IDT)תגובה

תמונה:Fixed hebrew.gif[עריכת קוד מקור]

שלום. אתה בטוח שזה לא מוגן, הלוגו הזה? אם זה לא מוגן, אנא סמן את התמונה למחיקה והעלה את התמונה לוויקישיתוף. תודה, ‏Yonidebest Ω Talk 23:46, 2 ביוני 2007 (IDT)תגובה

ניסיתי כמה פעמים לשנות. לא מצליח חי משום מה.טל ענבר 23:56, 2 ביוני 2007 (IDT)תגובה

תיקנתי. הידרו 00:02, 3 ביוני 2007 (IDT)תגובה

תמונות[עריכת קוד מקור]

כאשר אתה מעלה תמונות, אנא השתדל לתת להן שם משמעותי. בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 10:07, 3 ביוני 2007 (IDT)תגובה

יבוצע.טל ענבר 10:25, 3 ביוני 2007 (IDT)תגובה

INSA_members_with_INSAT-1_and_INSAT-2.jpg[עריכת קוד מקור]

במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות, שמתי לב כי העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Yonidebest Ω Talk 19:16, 4 ביוני 2007 (IDT)תגובה


אני שמח תמיד לראות שיש אנשים עם כמויות זמן פנוי גדולות במיוחד, העוסקים בעיקר ומתרחקים מהתפל והטפל. ניתן לי אישית אישור להשתמש בתמונה, וציינתי זאת. מה קרה? ראית שחסר רשיון אך ציינתי במפורש שיש לי אישור להשתמש בתמונה, ואתה מניח שהתמונה מפירה זכויות יוצרים. על שום מה ולמה? בכל מקרה שיניתי את התבנית, ולידיעתך, אין תבנית מתאימה ומה שהוצב על התמונה כעת אינו משקף את רוח הדברים. (במקרה זה, התמונה לקוחה מאלבום תמונות וירטואלי העומד לרשות הציבור, וספציפית פנו אלי המצולמים בתמונה וביקשו שאעלה אותה לרשת. טל ענבר 20:22, 4 ביוני 2007 (IDT)תגובה

מייל[עריכת קוד מקור]

היי. שלחתי לך. תודה סקרלטשיחה הפתיעו אותי 20:56, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה

מכון אדלסון[עריכת קוד מקור]

הצעתי לאחד את הערך הקצר לתוך מרכז שלם. קשה למצוא הצדקה לערך עצמאי קצר למכון מחקר צעיר ומולץ לשלבו בערך הקיים. אם יש התנגדות אשמח להקשיב לה בדף השיחה של הערך על המכון. בברכה, ‏DGtal13:54, 7 ביוני 2007 (IDT)תגובה

תקצירי עריכה[עריכת קוד מקור]

נא לא לשכוח אותם... טרול רפאים 18:09, 9 ביוני 2007 (IDT)תגובה

תיקון קטן[עריכת קוד מקור]

טל, תקן בדף המשתמש שלך את במ"מ בשורה הראשונה ל-כמ"מ (אם הבנתי נכון). אלדדשיחה 00:48, 10 ביוני 2007 (IDT)תגובה

תוקן, תודה.טל ענבר 00:58, 10 ביוני 2007 (IDT)תגובה

סליחה[עריכת קוד מקור]

שלום טל, אני מצטער על ההפרעה אבל התמונה הזו לא ברורה לי, אם זהו פוסטר הוא צריך להיות תחת כרזת סרט לא? מתניה שיחה 18:41, 10 ביוני 2007 (IDT)תגובה

מתניה, זהו פוסטר שנועד לקדם את שבוע החלל העולמי. מה הקשר בינו לבין כרזה של סרט?טל ענבר 19:31, 10 ביוני 2007 (IDT)תגובה

יישר כוח![עריכת קוד מקור]

סתם רציתי להגיד יישר כוח על תרומתך הייחודית לויקיפדיה העברית. בברכה, Shayakir שיחה. 17:42, 11 ביוני 2007 (IDT)תגובה

תודה! אני משתדל לכתוב יותר, אך למרבה הצער הפנאי שלי מצומצם מאוד...טל ענבר 22:26, 11 ביוני 2007 (IDT)תגובה

הייתי בחווידע בכיתה ג' נדמה לי. מקום חביב ^^

שאלה על רשיון[עריכת קוד מקור]

ראה שיחת תמונה:Opsat2000.jpg. קומולוסשיחה 14:21, 21 ביוני 2007 (IDT)תגובה

שלום טל, פתחנו מיזם חדש, מיזם אסטרונומיה. מטרת המיזם היא לשפר את ערכי היסוד בתחום האסטרונומיה ולהוסיף כמה חסרים. השאיפה היא שלפחות מחצית מהערכים המטופלים במסגרת הראשונית של המיזם יהיו ברמה של ערך מומלץ. בתור שוחר אסטרונומיה אתה מוזמן לעיין בדף המיזם, ואשמח באם תצטרף ותתרום את חלקך. בידידות, חגי אדלר 21:55, 21 ביוני 2007 (IDT)משגר אריאן ברשימה וזו יכולה להיות משימה מתאימה לך)תגובה

זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

שלום טל. עברתי על התרומות האחרונות שלך במרחב התמונות, ואני מתרשם שיש בעיה. למיטב הבנתי, או שאינך מבין את הדרישות לגבי רשיונות שימוש בתמונות מויקיפדיה, או שאתה מזלזל בהן. אני מבקש להביא לידיעתך שאנו מייחסים חשיבות רבה לנושא הרשיונות, ותמונות רבות נמחקות מדי יום משום שאינן עומדות בקריטריונים. אני חושש שדברי יכעיסו אותך, ולכן מבקש ממך מראש - אין לי רצון להפריע לך או להתנכל לך, אני פשוט מנסה לדאוג לעבודה לפי הנהלים - אל תתרגז. כשכתוב "מקור", לא מספיק לכתוב "סוכנות החלל האמריקנית" או "התעשיה האוירית". נדרש לתת את ה-URL של התמונה אם נלקחה מאתר, או את הסכמתו המפורשת בכתב של היוצר אם אינו אתה (ואז את הסכמתך המפורשת בכתב). אני מסכים איתך שהדבר מהווה טרחה נוראית, אבל אין ברירה. האמן לי. CC-BY-SA שאתה משתמש בו רבות הוא רשיון מצוין, אבל אם אין הסכמה מפורשת של בעל זכויות היוצרים בתמונה להשתמש בו, הרי שמדובר בהכשלה של משתמש ויקיפדיה פוטנציאלי שיקח את התמונה ויעשה בה שימוש לפי תומו, ובכך יעבור על חוקי זכויות היוצרים. קומולוסשיחה 23:22, 21 ביוני 2007 (IDT)תגובה


אינני מתרגז. אני חושב שהסיכוי שתקרה "הכשלה של משתמש ויקיפדיה פוטנציאלי שיקח את התמונה ויעשה בה שימוש לפי תומו, ובכך יעבור על חוקי זכויות היוצרים" עקב הערכים בהם שילבתי תמונות אינו גבוה יותר מהפרות זכויות יוצרים עקב חיפוש תמונות אקראי בגוגל. על כל פנים, אינך מכיר ככל הנראה מדיניות של סוכנות החלל האמריקנית או של התע"א בנושא זכויות יוצרים. כל כלי תקשורת יכול לעשות שימוש בתמונות מגופים אלה - תוך ציון המקור, וללא בקשת רשות מראש.טל ענבר 23:49, 21 ביוני 2007 (IDT)תגובה

כן, אבל אלה עדיין תמונות שימוש הוגן שהזכויות עליהן שמורות ולא תמונות CC-BY-SA, רשיון שבחרת באופן שרירותי. הסיכוי קטן, אבל קיים. כל שנדרש הוא שתשנה את התמונות לשימוש הוגן, תוך ציון מקורן המדויק. ברור שחיפוש אקראי בגוגל נותן תמונות שאפשר לעשות בהן שימוש אסור, אבל ויקיפדיה מקפידה לסמן על תמונה ברשיון שלה, ואם אנחנו טועים, לא נוכל לבוא בטענות לאחרים. זה מין כסת"ח אמריקאי כזה, אבל בסופו של דבר, שנינו יודעים איפה השרתים יושבים, וכנראה שאין מנוס מכך. קומולוסשיחה 23:54, 21 ביוני 2007 (IDT)תגובה
לגבי NASA - כל היצירות של עובדי הממשל הפדרלי האמריקאי ובכלל זה סוכנות החלל שלו הן ברשות הציבור (PD). יש תבניות מיוחדות לזה בויקישיתוף, ויכול מאוד להיות שמישהו כבר העלה את התמונה לשם לפניך. שווה בדיקה. קומולוסשיחה 23:57, 21 ביוני 2007 (IDT)תגובה

זאב שיף[עריכת קוד מקור]

היי טל, שים לב שמוקדם יותר ערך את הערך טרול (מ-IP). אני מציע לשחזר את הערך לעריכה האחרונה שלך לפני התוספת שלו, בתוספת שינויי הקט' וכדומה. אין לסמוך על אף מילה שהוא כתב. תודה, ‏odedee שיחה 13:02, 23 ביוני 2007 (IDT)תגובה

בקשה והצעה -וסילי מישין[עריכת קוד מקור]

הי טל. שוב אני, הניג'ס עם התמונות. ראשית, חן חן על הרשיון ההולם. שנית, GFDL, כפי שתוכל לקרוא בכמה מקומות בויקיפדיה ובויקישיתוף, הוא, בדרך כלל, רשיון לא מוצלח לתמונות. CC-BY-SA עדיף עליו, שכן הוא לא דורש צירוף של הרשיון (כשלושה עמודי A4) לכל הדפסה של התמונה. הייתי מעוניין להעלות תמונה חתוכה שבה הקומפוזציה משופר במקום זו שהעלת. ברשותך. קומולוסשיחה 14:10, 23 ביוני 2007 (IDT)תגובה

יש לך את מלוא רשותי לשנות את הרשיון. רק כור שאהי צילמתי את התמונה ואני מעוניין שזכויות כלשהן בה, ישמרו.טל ענבר 14:17, 23 ביוני 2007 (IDT)תגובה

רשיון עדיף שתשנה בעצמך. אני אחתוך. קומולוסשיחה 14:42, 23 ביוני 2007 (IDT)תגובה

שונהטל ענבר 14:45, 23 ביוני 2007 (IDT)תגובה

כל הכבוד על המרץ![עריכת קוד מקור]

ראיתי ששלושה "רוסים" אדומים כבר כחולים בדרגה זו או אחרת... מיזם האסטרונומיה מעריך את פועלך וגם מיזם הידעת? שמחכה להם. חגי אדלר 03:36, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה


תודה. אני קצר בזמן, אבל יהיו עו כחולים רבים!טל ענבר 12:37, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה

בעזרתו האדיבה של ערן יצרנו תבנית זו. כדאי שכל משתמש יוסיף אותה לרשימת תיבות המשתמש שלו, הן כדי ליצור "פרסומא ניסא" והן כדי לקבל קישור נוח למיזם. לשיקולך. חגי אדלר 11:20, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה

מייל[עריכת קוד מקור]

היי טל. שלחתי אחד כזה. תודה סקרלטשיחה 17:56, 29 ביוני 2007 (IDT)תגובה

אריאן 5[עריכת קוד מקור]

ישר כח על הערך. עוד מעט אעיין בו. שים לב לזה. הבאתי אותו כדוגמה לערך לא קיים וקלקלת לי... חגי אדלר 06:41, 1 ביולי 2007 (IDT)תגובה

תמונה:Falcon 1 - demo flight 2.jpg[עריכת קוד מקור]

היי טל. אנא, ספק רישיון לתמונה. ‏Gridge ۩ שיחה 15:33, 2 ביולי 2007 (IDT).תגובה

טל, אני מבקש את תשומת לבך לבעיה. ‏Gridge ۩ שיחה 22:52, 3 ביולי 2007 (IDT).תגובה


תשומת ליבי הוסבה. אנא נסה להעלות את הרשיון הנכון - איני מצליח בכך וניסיתי מספר פעמים.טל ענבר 22:54, 3 ביולי 2007 (IDT)תגובה

מהו בדיוק הרישיון הנכון? כדאי גם שתמצא לה שימוש. תמונות ללא שימוש נמחקות כמדיניות. עבור מאגר של תמונות המציאו את ויקישיתוף. ‏Gridge ۩ שיחה 22:56, 3 ביולי 2007 (IDT).תגובה

אה, ראיתי. אפשר למחוק את התמונה.טל ענבר 22:57, 3 ביולי 2007 (IDT)תגובה

כבר תימחק. תעלה אותה לוויקישיתוף? לא הבנתי מה ראית. ‏Gridge ۩ שיחה 23:01, 3 ביולי 2007 (IDT).תגובה

בקיצור, אני לא יודע מה אתה רוצה ממני. העלתי את התמונה בשימוש הוגן, כתבתי את המקור ואת שם הערך - ולמרות זאת יש הערה שחסר מקור.טל ענבר 23:05, 3 ביולי 2007 (IDT)תגובה

בסך הכל ביקשתי שתסדר רישיון לתמונה, וכאשר אמרת שאתה לא מצליח, שאלתי איזה רישיון כדי שאוכל לסייע לך. אני כאן כדי לעזור. ‏Gridge ۩ שיחה 23:07, 3 ביולי 2007 (IDT).תגובה

צור קשר אחרי 12:00 בצהרים[עריכת קוד מקור]

Avibliz 23:28, 2 ביולי 2007 (IDT) בסדר גמור. טל ענבר 23:30, 2 ביולי 2007 (IDT)תגובה

בסיס החלל האירופי קורו[עריכת קוד מקור]

טל, שים לב שזה השם התקני בו אנו משתמשים לערך שעדיין לא נכתב. אתה יכול לראות כמה הפניות יש אליו. אנא השתמש בו ולא בווריאציות אחרות. אם תכתוב אותו - מי כמוך... וגם, במטותא, תן קישור לוויקיאנגלי לכל הערכים שאתה כותב. כל מה שתיקנתי עד עכשיו, היה לו ערך באנגלית. חגי אדלר 22:28, 3 ביולי 2007 (IDT)תגובה

תמונות שהעלית[עריכת קוד מקור]

שים לב שהרשיונות לא מופיעים כראוי, כי לא הזנת את הפרמטרים כמו שצריך. תיקנתי את זה בתמונה:Falcon 9.gif, אתה יכול לתקן באותו האופן. תודה! --‎Shambler13:00, 4 ביולי 2007 (IDT)תגובה

שביט 2[עריכת קוד מקור]

טל, ראה כאן בוויקיאנגלית. הם שמו תבנית מקור על כל מילה... התוכל לבדוק את הטיעונים ולענות להם. אני רוצה להשליך מאימות זה גם על הערך שלנו. תודה. חגי אדלר 01:22, 5 ביולי 2007 (IDT)תגובה

הכותב בויקאנגלית הוא שוטה גמור. תן לך את המקורות בערך בעברית, יקח לי יום יומיים לכל היותר. טל ענבר 10:32, 5 ביולי 2007 (IDT)תגובה

שיחה:לוויין המחקר WMAP[עריכת קוד מקור]

שלום טל, האם תוכל לסייע בהתלבטות לגבי שם הערך: לוויין המחקר WMAP, חללית המחקר WMAP או שם אחר. אריה מלמד כץשיחה 14:08, 6 ביולי 2007 (IDT)תגובה


היי מאבי[עריכת קוד מקור]

מה קורה? Avibliz 12:19, 7 ביולי 2007 (IDT) עובדים. צפה להשלכות בהמשך היום....טל ענבר 13:23, 7 ביולי 2007 (IDT)תגובה

היום הולך להגמר. Avibliz 20:44, 7 ביולי 2007 (IDT)תגובה

גלי כבידה[עריכת קוד מקור]

תוכל בבקשה לכתוב את הערך הזה? טרול רפאים 14:55, 8 ביולי 2007 (IDT)תגובה

איזה מישהו כתב לפני כמה ימים שהןא רוצה לכתוב אותו. אתה זוכר מי? חגי אדלר 15:12, 8 ביולי 2007 (IDT)תגובה
מישהו אמר לפני כמה ימים שהוא לא מבין מספיק בנושא בשביל לכתוב אותו... טרול רפאים 19:11, 8 ביולי 2007 (IDT)תגובה

זהו ערך כבד משקל...אין לי אפשרות לכתוב אותו מפאת מחסור בפנאי.טל ענבר 15:45, 8 ביולי 2007 (IDT)תגובה

מה פתאום משקל? מיו"ר אגודת החלל הישראלית אני מצפה שידע את ההבדל בין כבידה ומשקל... :-) טרול רפאים 19:11, 8 ביולי 2007 (IDT)תגובה

הערך כבד משקל, לא גלי הכבידה...מטרול הייתי מפה להבנת ההומור שלי....טל ענבר 19:14, 8 ביולי 2007 (IDT)תגובה

הבנתי, אבל אתה לא שמת לב לחיוך בסוף ההודעה האחרונה... :-) טרול רפאים 20:16, 8 ביולי 2007 (IDT)תגובה

תמונה:Techsar.jpg[עריכת קוד מקור]

היי, תהיתי - אם זוהי תמונה של התעשייה האווירית, איך זה שהיא תחת רישיון CC-BY-SA? תודה, יונתן שיחה 23:38, 15 ביולי 2007 (IDT)תגובה

ספק מקור ורישיון לתמונה הזו: תמונה:OOSA.jpg. תודה, ‏Gridge ۩ שיחה 13:44, 17 ביולי 2007 (IDT).תגובה

לתשומת ליבך[עריכת קוד מקור]

הצעת איחוד בין המכון למחקרי ביטחון לאומי למרכז יפה למחקרים אסטרטגיים כיוון שמדובר לכאורה באותו מכון שרק שינה את מיקומו, שמו ושיוכו (מאוניברסיטאי לעצמאי), אך מהותו נשארה זהה. ‏DGtal21:27, 22 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

תמונה:Qassed.jpg[עריכת קוד מקור]

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורן המלא של התמונות (תמונות אלו) ואת הרישיון המתאים להן.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה,‏DGtal01:42, 28 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

ואנו שמחים על תשומת הלב שלך, המופנית לדברים ברומו של עולם. התמונה צולמה על ידי צלם אלמוני של תעשיית הנשק של איראן, והופיע בחמישה אתרי חדשות איראניים שונים, ומשם נמשכה ללא ציון זכויות לכל מיני כלי תקשורת ברחבי העולם.טל ענבר 01:44, 28 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

תשובתך מתמיהה ביותר. דמיין את המשפט הבא: "התמונה צולמה על ידי צלם אלמוני של התעשייה הצבאית של ישראל, והופיע בחמישה אתרי חדשות ישראלים שונים, ומשם נמשכה ללא ציון זכויות לכל מיני כלי תקשורת ברחבי העולם." -לפי הסימון MEHR על התמונה, זכויות היוצרים על שייכת ל-MEHR - סוכנות ידיעות איראנית אשר גם אם היא מאשרת שימוש לצורכי תקשורת, זה לא ויתור על זכויות (ע"ע רויטרס, AFP ואף לשכת העיתונות הממשלתית). ייתכן שהתמונה מופיעה באתר אחר בקרדיט אחר ואז אניח שהיא מופצת בידי התעשייה הצבאית האיראנית. דווקא מקרה זה קל יותר כיוון שבלית ברירה יהיה ניתן לסמן בשימוש הוגן, זאת בניגוד לתמונה המופצת על ידי סוכנות ידיעות שלגביה אי אפשר לטעון טענה זו בדרך כלל. ‏DGtal08:52, 28 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

תבנית החשיבות[עריכת קוד מקור]

תודה על הערתך. החזרתי את תבנית החשיבות. אלדדשיחה 22:16, 6 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

קרבת משפחה[עריכת קוד מקור]

אני תוהה אם יש קשר בינך לבין ליש? סתם בלי קשר לכלום תהיתי... נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 21:49, 11 בספטמבר 2007 (IDT) אינני יודע מיזה ליש...ואינני יודע על כל קרוב שלי הכותב בויקיפדיה.טל ענבר 21:58, 11 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

טוב אם אין קשר אז אין קשר... תודה בכל אופן. ד"א זהו ליש נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 22:01, 11 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

אין כל קשר.טל ענבר 22:02, 11 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

shana tova.in the 5th line there is taklada.

חזרת?[עריכת קוד מקור]

כן.

חזור אלי בטלפון. גם השארתי לך הודעה במשיבון בבית. Avibliz 20:15, 29 בספטמבר 2007 (IST) בנוסף, אני מפקיד בידך את הערך ספוטניק 1תגובה

תבנית:רכב חלל[עריכת קוד מקור]

טל, שים לב. אין לשנות את שם השדה כפי שהוא נקבע בתבנית. שינוי שם השדה יגרום לאי הצגתו. תיקנתי מה שהיה טעום תיקון בספוטניק 1. חגי אדלר 16:28, 2 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

דעתך נדרשת[עריכת קוד מקור]

בויקיפדיה:ערכים מומלצים/הוספה למומלצים/רשימת המתנה#אסון מעבורת החלל קולומביה. אביהושיחה 20:53, 2 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

קבוצת ה - 131 (ילדי קובנה)[עריכת קוד מקור]

שלום,

הערך קבוצת ה - 131 (ילדי קובנה) שערכת נחשד כמפר זכויות יוצרים, שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. על פי מדיניות האתר אין להעתיק תוכן המופיע במקורות אחרים ולהעלותו לוויקיפדיה, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. נראה שמקור הטקסט נמצא
לא צורף מקור – חובה להכניס מקור
.

אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומרים מקוריים משלך הוא מוזמן ומבורך.

תודה,הידרו 17:36, 3 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

הערך אינו מועתק, ואת החומר שמופיע באתר יד ושם חיברתי .טל ענבר 18:39, 3 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

האם לך שמורות זוכויות היוצרים או שכפי שנכתב במקור הן שמורות ליד ושם? הידרו 18:46, 3 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

אינני יודע. את הקבוצה הנ"ל אני מלווה שנים רבות כיוון שאבי היה אחד מהם, וקפץ מהרכבת סמוך לאושוויץ. כתבתי במהלך השנים לא מעטו טקסטים, חלקם שולבו באתר יד ושם וחלקם באתר האינטרנט של מוזיאון בית לוחמי הגטאות. טל ענבר 18:55, 3 באוקטובר 2007 (IST)