שיחת משתמש:Idoc07


אני בחופשת ויקי
 עקב התמכרות מופרזת למיזם. אני עדיין זמין, אך צמצמתי פעילות לאור האווירה העכורה במיזם בימים אלה. ניתן ליצור קשר באמצעות דיסקורד או דף שיחתי. אענה בהקדם האפשרי.
ברוכים הבאים לדף השיחה של עידו כהן!
אירועי היום בקהילת ויקי

ט' בחשוון ה'תשפ"ה - 10 בנובמבר 2024

  • יום נהדר לכולם

מחר, י' בחשוון - 11 בנובמבר

אופס, כבר עבר

ההודעה האחרונה בדף השיחה של Idoc07 התקבלה מאת 2A0D:6FC7:33A:862D:687B:2FFF:FE7F:AFDE בתאריך 9/8/2024 בשעה 01:59:07.

כללי ההתנהגות בדף השיחה:

  1. יש לשמור על כללי ההתנהגות בין חברי הקהילה.
  2. אין להשחית את דף השיחה.
  3. אין לשלוח דואר זבל כגון: "עדחןזךעיעלנמקעזןו'נעוקכחשםחכזדיםןכ'ש", הודעות כאלה תימחקנה.
  4. אין למחוק או לערוך הודעות של משתמשים אחרים ללא סיבה מוצדקת. אם הודעות של אחרים מפרות את כללי ההתנהגות או שהן ספאם, אתם יכולים ומוזמנים למחוק אותן. הודעות שאתם כתבתם ואתם מתחרטים עליהן אתם יכולים למחוק, אך אם אנשים אחרים כבר הגיבו להן אנא סמנו עליהן קו באמצעות: {{כתב מחוק|הטקסט}}.
  5. אני שומר שבת, לכן לא אענה להודעות בשבתות וחגים.

בנוסף לכך, כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, עידו כהן.


חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה

לחתימה על מינוי לידיעון

לא נכתבו חדשות עבור שבוע זה. באפשרותך לתרום לקהילה ולפרסם חדשות עבור השבוע!



עזרה

[עריכת קוד מקור]

חסמו אותי האם תוכל לשחרר לי את החסימה דניאל ברוורמן - שיחה 22:35, 25 במרץ 2023 (IDT)תגובה

היי, רק מפעילי מערכת יכולים להפעיל ולשחרר חסימות, ואני לא מפעיל. חוץ מזה, חסימתך מוסברת בדף שיחתך, קרא אותו. עידו כהןדברו איתי • ד' בניסן ה'תשפ"ג • 22:53, 25 במרץ 2023 (IDT)תגובה

הרשאה כפולה

[עריכת קוד מקור]
שלום Idoc07,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, תאו הארגמן - שיחה 10:45, 2 במאי 2023 (IDT)תגובה

שלום Idoc07,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, הוגדרת בהרשאת מנטר. אנא קרא על משמעותה בדפים "ויקיפדיה:מנטר" ו"ויקיפדיה:איך לנטר ולהישאר בחיים".

הרשאה זו מאפשרת:

בברכה, תאו הארגמן - שיחה 10:45, 2 במאי 2023 (IDT)תגובה

אני לא מאמין! זה נראה לי כמו חלום! תודה רבה! עידו כהןדברו איתי • י"א באייר ה'תשפ"ג • 10:53, 2 במאי 2023 (IDT)תגובה
Bruh 85.64.140.3 10:56, 2 במאי 2023 (IDT)תגובה

המירוץ למיליון

[עריכת קוד מקור]

שלום Idoc07. השינוי שביצעת בדף הנ"ל, אשר הפך אותו מדף הפניה לדף פירושונים, גרם לכך שכ-38 ערכים שקודם קישרו לערך, מקושרים עכשיו לדף פירושונים. כשמבצעים שינוי כזה, נדרש קודם לתקן את הערכים המקשרים לדף ההפניה. בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 15:18, 9 במאי 2023 (IDT)תגובה

שלום, תודה על המשוב! למדתי לפעם הבאה. עידו כהןדברו איתי • י"ח באייר ה'תשפ"ג • 15:20, 9 במאי 2023 (IDT)תגובה
דרך אגב @Virant יש דרך לתקן את הקישורים אוטומטית? עידו כהןדברו איתי • י"ח באייר ה'תשפ"ג • 15:28, 9 במאי 2023 (IDT)תגובה
בשמחה. אולי דרך "בקשות ממפעילים". אם עדכנו בעבורך אוטומטית, אשמח אם תעדכן אותי, כי כרגע הכל ידני. ‏Virant‏ (שיחה) 15:46, 9 במאי 2023 (IDT)תגובה
בסוף סידרתי בעצמי. רק שים לב להבא. ‏Virant‏ (שיחה) 03:23, 11 במאי 2023 (IDT)תגובה
בסדר עידו כהןדברו איתי • כ' באייר ה'תשפ"ג • 12:04, 11 במאי 2023 (IDT)תגובה

ירחמיאל ביגון

[עריכת קוד מקור]

כמה קל לשחזר אנונימי ללא טיפת מחשבה, ולהחזיר שגיאה פרמטרית לערך. בוויקיפדיה:סקריפטים תמצא כלים נוספים שיעזרו לך לשחזר יותר מהר. 87.69.242.88 22:59, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה

שלום,
  1. אפשר לפנות בכבוד ולא בתוקפנות.
  2. אין לזה שום קשר לסקריפטים (וכן, אני אכן מתקין סקריפטים שעוזרים לי).
  3. טעויות קורות לטובים ביותר. קלטתי מהר את טעותי ומיד ביטלתי את השחזור.
עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • ה' בסיוון ה'תשפ"ג • 23:24, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה

Translation request

[עריכת קוד מקור]

Hello.

Can you create the article en:Laacher See, which is the third most powerful volcano in Europe after Campi Flegrei and Santorini, in Hebrew Wikipedia?

Yours sincerely, Multituberculata - שיחה 17:15, 31 במאי 2023 (IDT)תגובה

No, I don't have time, I'm sorry.
Greeting,
עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • י"א בסיוון ה'תשפ"ג • 17:23, 31 במאי 2023 (IDT)תגובה
I understand. Sorry for the spam, which was not my intention. I moved to the next user, after the previous users declined the request. I followed your recommendation and put this request in that page. Multituberculata - שיחה 17:28, 31 במאי 2023 (IDT)תגובה

Hello.

One last question: Is there a specific translation request page in Hebrew Wikipedia, like in some other Wikipedia language websites, where I could put this request?

Yours sincerely, Multituberculata - שיחה 15:39, 1 ביוני 2023 (IDT)תגובה

You can use ויקיפדיה:לוח מודעות.
עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • י"ב בסיוון ה'תשפ"ג • 15:44, 1 ביוני 2023 (IDT)תגובה

תעבירו את זה הלאה

[עריכת קוד מקור]
תעבירו את זה הלאה!
סיבת העיטור: תודה על ניטורך המתמשך המקיף והמדוקדק!
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה3|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

מקף ෴‏:-) 13:24, 5 ביוני 2023 (IDT)תגובה

תודה רבה! עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • ט"ז בסיוון ה'תשפ"ג • 13:31, 5 ביוני 2023 (IDT)תגובה

אברהם מגוץ הכהן

[עריכת קוד מקור]

לעידו שלום. כתבתי את הערך הנ"ל והעברת לטיוטה בטענה "חסר מידע רב". איני מבין מה חסר. קראתי את תולדותיו בקפידה במקור המצוין ב"לקריאה נוספת" וכתבתי כל פרט חשוב, חוץ מסיפורי מופתים וכדומה שפחות אוהבים בויקיפדיה.

העברה כזו תוך דקות ספורות משדרת לי זלזול בעבודה. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

שלום רב, איני מזלזל בעבודתך. הערך עדיין לא בשל למרחב הערכים ולכן העברתי אותו לטיוטה, זה לא אישי, הרבה ערכים חדשים עוברים לטיוטה. הערך עדיין לא בשל, כי הוא קצר מדי. אתה יכול להסתכל על ערכים על רבנים אחרים ולראות כמה הם מפורטים. עם זאת, אל תאבד תקווה. המשך לעבודה על הערך בדף טיוטה:אברהם מגוץ הכהן. כשהוא יהיה מוכן, ניתן יהיה להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • ט"ז בסיוון ה'תשפ"ג • 13:59, 5 ביוני 2023 (IDT)תגובה
למיטב הבנתי כתבתי את מה שיש ונשאר לקשט בפרטים לא אנציקלופדיים. אינני מתכוון לטפל בו יותר. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

לגביי העריכה של נושאת המטוסים

[עריכת קוד מקור]

שלום לגביי העריכה של נושאת המטוסים שעשיתה זה עתה אם כבר מחקתה אזה לפחות תוכל לרשום את הערכים כמו שמקובל כי אני לא הצלחתי להבין איך רשמים בקטגוריה 2A02:6680:1106:1218:8D02:C761:3DFA:738D 19:17, 7 ביוני 2023 (IDT)תגובה

שלום, בטעות כתבתי בדף שיחתך את הקוד איתו אתה מכניס דף לקטגוריה בצורה שאתה לא רואה אותו. אז ככה: כדי להוסיף דף לקטגוריה אתה צריך להוסיף בתחתית קוד המקור של אותו דף [[קטגוריה:שם הקטגוריה]]. מקווה שעזרתי. בברכה, עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • י"ט בסיוון ה'תשפ"ג • 19:26, 7 ביוני 2023 (IDT)תגובה

הוספת הילולות לאירועים בלוח העברי

[עריכת קוד מקור]

תודה רבה.

  נא להוסיף עוד כמה, כדלהלן: 

בדף תבנית:כ"ב בניסן יש להוסיף:

בדף תבנית:ט"ז בסיוון יש להוסיף:

בדף תבנית:י"ד בשבט יש להוסיף:

בדף תבנית:כ"ט בטבת יש להוסיף:

בדף תבנית:כ"ט בתשרי יש להוסיף:

בדף תבנית:כ"ג באלול יש להוסיף:

בדף תבנית:י"ז באדר א' יש להוסיף:

שבת שלום! פולישער חסיד - שיחה 17:39, 9 ביוני 2023 (IDT)תגובה

תודה, אוסיף בזמני הפנוי.
שבת שלום! עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • כ' בסיוון ה'תשפ"ג • 17:54, 9 ביוני 2023 (IDT)תגובה
בוצע בוצע תודה עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ג • 14:44, 11 ביוני 2023 (IDT)תגובה
נא להוסיף עוד:
תבנית:כ"ה בסיוון
פולישער חסיד - שיחה 17:07, 14 ביוני 2023 (IDT)תגובה
בוצע בוצע עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • כ"ה בסיוון ה'תשפ"ג • 17:17, 14 ביוני 2023 (IDT)תגובה
עדיין לא בצע: 

בדף תבנית:י"ז באדר א':

תודה פולישער חסיד (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

@פולישער חסיד לא אדר ב'? זה כבר בוצע עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • ו' בתמוז ה'תשפ"ג • 20:58, 24 ביוני 2023 (IDT)תגובה
טעיתי. תודה! פולישער חסיד - שיחה 18:55, 26 ביוני 2023 (IDT)תגובה

טיוטה:ג'נרטור רקס

[עריכת קוד מקור]

תגיד לי מה עוד נראה לך שחסר שנוכל להפוך את זה לערך 2A02:6680:110B:EB20:C0CD:67:36DC:403 12:46, 11 ביוני 2023 (IDT)תגובה

עדיין חסרים: סקירת סדרה, קישורים חיצוניים וכו'. אתה יכול להסתכל על ערכים על סדרות אחרות ולהבין. עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ג • 12:56, 11 ביוני 2023 (IDT)תגובה
עברתי על הערך והשוותי אותו בין הערכים דומים ואפשר לומר שערך הקף אותם במקרה גם הערך של בן 10 נמצא כחלק מהערך הזה עכשיו רק נשאר לעשות שיטוף ערכים לפי מה שאני יודע זה גורם לקשר בין ערכים דומים בשפות אחרות וזה ממלא את שאר הפרטים אוטומטית או משהו כזה ואולי גם מסדר את החסימה של התמונה ובשביל זה אני צריך אותך או משתמש רשום אחר שיפתח את הערך למרחב הערכים 2A02:6680:110B:EB20:C0CD:67:36DC:403 15:59, 11 ביוני 2023 (IDT)תגובה

שחזור הביטול שלי בערך ילדי בית העץ (סדרת טלוויזיה)

[עריכת קוד מקור]

למה שחזרת? האנונימי הזה מוסיף מידע שגוי לערכים של תוכניות טלויזיה כבר הרבה זמן.

בגלל שהוא הפסיק להשחית אתמול, וחזר היום, השתמשתי בתקציר העריכה "משחית חוזר". זור987 - שיחה 16:07, 13 ביוני 2023 (IDT)תגובה

נכון, חלק מהעריכות שלו באמת היו השחתה, אבל בפעם הספציפית הזאת, העריכה הייתה נכונה. מציע לך פעם הבאה לבדוק את העריכה לפני שאתה משחזר. עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ג • 16:09, 13 ביוני 2023 (IDT)תגובה

חסין חסימות IP

[עריכת קוד מקור]

שלום עידו!
לבקשתך הענקתי לך הרשאת "חסין חסימות IP". הענקתי את ההרשאה לזמן בלתי מוגבל. בדף ויקיפדיה:חסין חסימות IP כתוב "הרשאה ארוכת־טווח עשויה להינתן במקרה של עורך שמשתמש באופן קבוע בכתובת המועדת לחסימות", ועל כך התבססתי במתן ההרשאה. בהצלחה! כובש המלפפוניםשיחה 18:24, 14 ביוני 2023 (IDT)תגובה

תודה עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ג • 18:34, 14 ביוני 2023 (IDT)תגובה

כוכב ניטור!

[עריכת קוד מקור]
כוכב המנטרים
תודה על הניטור הרחב שלך! ארז האורזשיחה 12:58, 15 ביוני 2023 (IDT)תגובה
תודה רבה! עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ג • 13:00, 15 ביוני 2023 (IDT)תגובה

שחזור מהיר

[עריכת קוד מקור]

שלום עידו,

ראיתי כעת שקיבלת הרשאת מנטר, כל הכבוד. ברצוני לחדד עניין קטן אך בעל חשיבות לגבי השימוש בהרשאה.
מנטרים או מפעילים יכולים לבטל רצף של עריכות, בתנאי שהן של אותו משתמש ואין אחריהן עריכות של משתמשים אחרים. אפשרות זו מכונה "שחזור מהיר" (Rollback, בשפת המערכת).
שים לב כי יש להשתמש בשחזור כזה רק למקרים של השחתה ברורה. עריכה זו, שאותה שחזרת באמצעות ה"שחזור המהיר", אינה כזו לטעמי. בעריכה זו נוסף לערך מידע בעל חשיבות אנציקלופדית - זהות ממציא המילקי, אך לא נוסף בצורה המתאימה. כלומר, לא הייתה כאן כוונה רעה וזו לא השחתה של ממש - לכן יש להשתמש ב"ביטול" רגיל או לשחזר ידנית, אך לא להשתמש ב"שחזור מהיר". המשך עריכה מהנה ותודה על התרומה הרבה שלך, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 17:54, 23 ביוני 2023 (IDT)תגובה

תודה על הביקורת, אלמד להבא. עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • ד' בתמוז ה'תשפ"ג • 17:57, 23 ביוני 2023 (IDT)תגובה

כוכב בשבילך!

[עריכת קוד מקור]
הכוכב המקורי
תודה רבה על המסירות! פולישער חסיד - שיחה 18:58, 26 ביוני 2023 (IDT)תגובה
תודה רבה! עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • ח' בתמוז ה'תשפ"ג • 20:06, 26 ביוני 2023 (IDT)תגובה

ערך צופן אתבש

[עריכת קוד מקור]

היי עידו, ראיתי את הויקיזציה שלך. אנא תן קרדיט לסמינר הלוח העברי בבר אילן. 2A06:C701:74C4:4B00:8DDF:EDE1:F2BF:A940 16:43, 29 ביוני 2023 (IDT)תגובה

כוכב מכל הלב!

[עריכת קוד מקור]
כוכב הנחמדים
שמחתי לדבר איתך במפגש היום, מקווה שנמשיך לדבר בדיסקורד! כובש המלפפוניםשיחה 14:18, 14 ביולי 2023 (IDT)תגובה
1+ יודוקוליס - שיחה 14:18, 14 ביולי 2023 (IDT)תגובה
תודה רבה לשניכם! עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ג • 15:20, 14 ביולי 2023 (IDT)תגובה
גם אני נהניתי להיפגש, הסקריפט שסיפרתי לך עליו הוא וק:סקריפטים#פופאפ למנטרים. איילשיחה 13:23, 16 ביולי 2023 (IDT)תגובה
תודה, גם אני נהניתי. עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • כ"ח בתמוז ה'תשפ"ג • 17:25, 17 ביולי 2023 (IDT)תגובה

זכות הצבעה

[עריכת קוד מקור]

בא בעקבות פסילת ההצבעה בדיון על הדף ישראל נתנאל רובין. זה לא פעם ראשונה שנאמר לי כי אינני בעל זכות הצבעה, אך לפי מה שידוע לי אני עומד בתנאים (עורך די פעיל). יתכן כי נפל פגם כל שהוא באלגוריתם? כמו כן האם יש אפשרות לבדוק האם אני זכאי או לא? שר צב"י (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

שלום שר צב"י, לצערי לא נפל שום פגם. אכן, באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות). כמו כן, נראה ששכחת לחתום, שים לב להבא. המשך יום נעים! עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • ז' באב ה'תשפ"ג • 18:15, 24 ביולי 2023 (IDT)תגובה
תודה רבה
שר צב"י - שיחה 18:22, 24 ביולי 2023 (IDT)תגובה

שלום תוכל בבקשה להחזיר את דף הערך אלכסנדר פרידקיס בבקשה?

[עריכת קוד מקור]

תוכל להחזיר את דף הערך אלכסנדר פרידקיס בבקשה? פומבדיתא - שיחה 16:00, 30 ביולי 2023 (IDT)תגובה

הערך קיים בטיוטה:אלכסנדר פרידקיס יש לשפצו ולהתאימו למרחב הערכים. איילשיחה 16:02, 30 ביולי 2023 (IDT)תגובה

תעבירו את זה הלאה!

[עריכת קוד מקור]
תעבירו את זה הלאה!
סיבת העיטור: על ניטור מעולה, ובכמויות!
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה3|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

נריה - 💬 - 23:21, 10 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

תודה רבה נריה! עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • כ"ד באב ה'תשפ"ג • 23:52, 10 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

הבעת הערכה

[עריכת קוד מקור]

אני לא חזק בגרפיקה ובתבניות, אז אשתמש במילים פשוטות: לכל מקום וכיוון שאני פונה, אני פוגש בתרומותיך ובפעולותיך המועילות. אין ספק שאתה אחד העורכים המסורים ביותר שהיו פה. המשך כך. עלה והצלח! יחיאל הלוי - שיחה 03:39, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

שלום יחיאל הלוי, תודה רבה! גם אני מעריך את תרומותיך למיזם. עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • י"א באלול ה'תשפ"ג • 11:35, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

ביקשת מהמפעילים לגבי "לבדוקת עריכות אוטומטיות". לא שאני מבינה מה זה אומר (אני חדשה). אני מבינה אבל שזהו סטטוס שמבטא הערכה כי ציינת שאני "אמינה ותורמת". תודה רבה. אלמד מה זה ואני מקווה שלא אאכזב אותך. שבוע טוב בן-צור - שיחה 18:38, 16 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

שלום @בן-צור :) כדי ללמוד על משמעות ההרשאה ראי ויקיפדיה:בדוק עריכות אוטומטית. בתור מנטר, בדקתי את העריכות שלך והגעתי למסקנה שאת בשלה להרשאה. מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.
שבוע טוב, עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • ה' בטבת ה'תשפ"ד • 18:51, 16 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
אקרא בהתאם קישורים שציינת ואלמד. תודה ((: בן-צור - שיחה 19:51, 16 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

אהבתי

[עריכת קוד מקור]

אהבתי את השם הבל (: 2A01:6500:A109:5699:E67B:1728:A7:4CC5 21:54, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

שאלה על זכות הצבעה

[עריכת קוד מקור]

היי עידו. תודה על העדכון. האם יש דרך לבדוק כמה תרומות (עריכות) חסרות לי כדי לקבל זכות הצבעה? תודה שלמה Shmoran (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

שלום Shmoran. ראשית, אתה יכול לספור ידנית ברשימת התרומות שלך כמה עריכות ערכת במרחב הערכים ובמרחבים המשיקים לו ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (מרחבי שיחה, משתמש וטיוטה אינם נספרים), ולגלות כמה חסרות לך בשביל 100. כמובן שבאפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות). שנית, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.
בברכה, עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד • 10:13, 6 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

תמונה מפוברקת

[עריכת קוד מקור]

היי עידו. כפי שכתבתי בדף הבקשות, התמונה שאליה קישרתי מ"תפוז" היא מפוברקת לחלוטין, כולל מספרי הטלפון שמופיעים בה, ולכן היא לא מפירה שום כלל. זאת בניגוד לתמונה שאליה קישר האלמוני, שלתוכה אכן נשתל מספר הטלפון האמיתי שלי. להבנתי, אתה יכול להחזיר את התמונה שאני פרסמתי, שנמצאת שם כדי להדגים עד כמה קל לזייף תמונות כאלה ולא חושפת שום פרט של אף אחד. בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - "אין לי צורך בהיפותזה הזאת" - 09:01, 19 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

שלום איתמר, אני מעדיף שלא להחזיר את התמונה. גם אם המספרים אקראיים, הם עשויים להיות אמיתיים ועשויים לקבל הטרדות טלפוניות מצד אנונימיים. עדיף שלא ייראו מספרי טלפון בכלל. עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • ז' בטבת ה'תשפ"ד • 10:21, 19 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

לייק לכוכב!

[עריכת קוד מקור]
כוכב לייק
יכולתך לשמור על נועם הליכות, על יחסי רעות מכבדים ועל תגובות לגופו של נושא ולא לגופו של אדם, גם כשאינך זוכה ליחס הדדי כזה, ראויה לציון. Guycn2 - שיחה 23:30, 21 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
תודה רבה! עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • י' בטבת ה'תשפ"ד • 23:34, 21 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
בשמחה!
סופ"ש נעים, Guycn2 - שיחה 23:35, 21 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

מזל טוב!

[עריכת קוד מקור]

🎂 🍻 מזל טוב! שתהיה לך שנה פורייה ושתמשיך לערוך בוויקיפדיה! כובש המלפפוניםשיחה 21:53, 23 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

מ ז ל ט ו ב ! יודוקוליסהמכולת • הצטרפו למיזם יחסי החוץ! 21:54, 23 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
יום הולדת שמח! נריה - 💬 - 22:00, 23 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
תודה רבה! עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • י"ב בטבת ה'תשפ"ד • 10:29, 24 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
יום הולדת שמח! איש עיטי - הבה נשיחה 13:54, 24 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
מ ז ל ט ו ב ! אלעדב. - שיחה 13:55, 24 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
יום הולדת שמח! לחיים! איילשיחה 14:03, 24 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
תודה רבה לכולם! עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • י"ג בטבת ה'תשפ"ד • 09:45, 25 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
מ ז ל ט ו ב ! !Ewan2 - שיחה 07:35, 31 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
לרגל התאריך הלועזי, מ ז ל ט ו ב ! 12:15, 1 בינואר 2024 (IST) ארז האורזשיחה 12:15, 1 בינואר 2024 (IST)תגובה
תודה רבה! עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • כ"א בטבת ה'תשפ"ד • 17:09, 2 בינואר 2024 (IST)תגובה

בדיקת זכות הצבעה

[עריכת קוד מקור]

שלום עידו, אני עורכת חדשה החל מספטמבר 2023. צברתי כ 150 עריכות. מתוכן 100 בתקופה 18.10.23 - 1.01.24 כולן בעריכת ערכים. בדיקת זכות הצבעה , אינה מאשרת לי זכות הצבעה. אני תוהה מה הבעיה. אודה לעזרתך הבתשלחנה - שיחה 08:32, 9 בינואר 2024 (IST)תגובה

בוקר טוב @הבתשלחנה, על פי הבדיקה שלי, כרגע יש לך זכות הצבעה. עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • כ"ח בטבת ה'תשפ"ד • 08:52, 9 בינואר 2024 (IST)תגובה

חתימתך בדיון הבירוקרט

[עריכת קוד מקור]

עדו שלום, ותודה שהוספת את חתימתך בדיון שפתחתי, ועוד היית הראשון, דבר שדורש אומץ. למרבה הצער הבנתי באיחור שלוח המודעות הוא לא המקום לכך, והעתקתי את הדיון למזנון. אשמח אם תצרף את חתימתך גם שם. Kulli Alma - שיחה 08:07, 28 בינואר 2024 (IST)תגובה

תודה על העדכון, חתמתי גם במזנון. עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • י"ח בשבט ה'תשפ"ד • 09:03, 28 בינואר 2024 (IST)תגובה

הכוכב הבא

[עריכת קוד מקור]

היי, אני רואה שאתה הרבה תורם לערך הכוכב הבא אבל בכל זאת אני לא מבין דבר אחד איך אתה לא מבקש לפעמים הגנה על הערך כשיש כל כך הרבה השחתות זה יקל עלייך כל כך במקום לבטל כל פעם אותם ככה יש שקט טיפה מאנונימיים. King G.Aשיחה 18:16, 28 בינואר 2024 (IST)תגובה

שלום, אני מדי פעם מבקש הגנה על ערכים שסופגים השחתות רבות על פי שיקול דעתי. במקרה הזה לא הרגשתי שהיו יותר מדי השחתות בערך, לכן לא ביקשתי, אם כי אני לא מתנגד להגנה הנוכחית. עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • י"ט בשבט ה'תשפ"ד • 18:21, 28 בינואר 2024 (IST)תגובה
אני עוקב ורואה כל יום השחתה חדשה, לפעם הבאה אל תהסס כי אתה משקיע רבות באמת בערכים וחבל שהם הורסים לך .King G.Aשיחה 18:51, 28 בינואר 2024 (IST)תגובה

ייבוא ערכים מ'המכלול'

[עריכת קוד מקור]

ערב טוב, בעריכתך זו הסרת קטגוריה שהייתה עשויה לעזור לנו לזהות הפרת זכויות יוצרים. במקרה של ייבוא ערך מהמכלול יש להשתמש בתבנית {{הז"י}} ולהסביר ליוצר הערך על הבעיה. אולי יום אחד הם יתאימו את הרישיון כך שנוכל לייבא מהם ערכים (אם תהיה חשיבות) ולא רק להיפך. תודה על הניטור והמשך לילה טוב. ביקורת - שיחה 22:15, 8 בפברואר 2024 (IST)תגובה

שלום ביקורת, תודה רבה, אלמד להבא. סופ"ש נעים, עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • ל' בשבט ה'תשפ"ד • 22:19, 8 בפברואר 2024 (IST)תגובה

כוכב המגן עבורך!

[עריכת קוד מקור]
כוכב המגינים
על תמיכתך ללא חת וללא סייג מהרגע הראשון ובפומבי (!) בהצבעה על הרשאות הבירוקרט. אין לך מושג כמה זה חימם את לבי ותמך בי לאורך כל הצעד הזה. Kulli Alma - שיחה 00:54, 11 בפברואר 2024 (IST)תגובה
תודה רבה! עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • ב' באדר א' ה'תשפ"ד • 09:00, 11 בפברואר 2024 (IST)תגובה

אירועים בלוח העברי בעמוד הראשי

[עריכת קוד מקור]

לפני זמן מה ענית לי בדף השיחה בעמוד הראשי לגבי תאריכי פטירת רבנים מעדות המזרח, תיקנת והוספת באותו היום תאריך פטירה. אך אני בודק והמצב לא משתנה, מופיעים זמני פטירה רק של רבנים אשכנזים. האם זו גזענות? אולי כדאי שתטפל בזה באופן קבוע, לא נאה ולא יאה דבר שכזה. אני מצרף לך קישור לאתר שיכול לעזור לך:https://www.hyomi.org.il/ ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

שלום אנונימי יקר, זוהי אינה גזענות. לא קורה בכוונה שחסרים תאריכי פטירה של רבנים מעדות המזרח. תודה רבה על הקישור לאתר, אסתכל ואנסה לטפל בנושא בזמני הפנוי. עידו כהן 🎗 דברו איתי 🎗 ט"ו באדר ב' ה'תשפ"ד 🎗 17:55, 26 במרץ 2024 (IST)תגובה

כוכב כתיבה!

[עריכת קוד מקור]
כוכב הכותבים
תודה על כתיבת ערכי השירים האחרונים שזכו באירוויזיון – הם היו אדומים יותר מדי זמן באתר :) ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 22:39, 23 באפריל 2024 (IDT)תגובה
תודה רבה! נשארו עוד 5 שירים זוכים ללא ערך, אשתדל ליצור גם אותם בקרוב. עידו כהן 🎗️ דברו איתי 🎗️ ט"ז בניסן ה'תשפ"ד 🎗️ 23:08, 23 באפריל 2024 (IDT)תגובה
מעולה. בעניין אחר, תקן בבקשה את התבנית שיצרת על אירוויזיון 2017. שמות השירים צריכים להיות במרכאות (אני יודע שבשאר התבניות זה לא ככה, אחרי שאסיים לכתוב על אירוויזיון 2024 אעשה סדר בהכל). גם בבקשה תשנה את המיקום שלהם. התבניות הללו צריכות להיות לפני מדינה x באירוויזיון ולא אחריהם. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 00:53, 25 באפריל 2024 (IDT)תגובה
@Barak a הוספתי מרכאות לשמות השירים בתבנית. בנוגע לבקשתך השנייה, אתה בעצם אומר שבמאות ערכים על אמנים ושירים יש את אותה טעות שתבניות "אירוויזיון x" מונחות מעל "מדינה x", נכון? אם כן הדרך הטובה ביותר לטפל בכל כך הרבה דפים היא AWB (לא?) וכרגע אין לי הרשאה לזה (אולי תכף אבקש). עידו כהן 🎗️ דברו איתי 🎗️ י"ז בניסן ה'תשפ"ד 🎗️ 11:02, 25 באפריל 2024 (IDT)תגובה
אין לי שמץ, אני תמיד מעדיף לשנות ידנית. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 16:22, 25 באפריל 2024 (IDT)תגובה
תיקנתי בערכי 2017, כמו כן הגשתי בקשה לטיפול אוטומטי בכל השאר. עידו כהן 🎗️ דברו איתי 🎗️ י"ז בניסן ה'תשפ"ד 🎗️ 17:00, 25 באפריל 2024 (IDT)תגובה

תבנית בקרת זהויות

[עריכת קוד מקור]

היי Idoc07,

ראיתי שהוספת את התבנית {{בקרת זהויות}} לערך שכתבת. התבנית שואבת מזהי בקרת זהויות מוויקינתונים אם יש כאלה כמובן. אם אין מזהים כאלה אז היא לא מופיעה כלל ולפיכך היא מיותר ואין להוסיף אותה. כל פעם שתווסת תבנית כזו ללא צורך היא מופיעה בקטגוריה:בקרת זהויות עם 0 פריטים - קטגוריית מעקב. אשמח אם לא תוסיף את התבנית ללא צורך. Geageaשיחה 01:44, 28 באפריל 2024 (IDT)תגובה

שלום גיאה, תודה על ההערה. הסיבה שהוספתי את התבנית היא למקרה שיוסיפו מזהים כאלה. מעכשיו אוסיף את התבנית רק כשיש צורך. חג שמח! עידו כהן 🎗️ דברו איתי 🎗️ כ' בניסן ה'תשפ"ד 🎗️ 02:27, 28 באפריל 2024 (IDT)תגובה
תודה. יש בוט שמוסיף כל הזמן כשיש מזהים. Geageaשיחה 02:42, 28 באפריל 2024 (IDT)תגובה

כוכב לעורך!

[עריכת קוד מקור]
כוכב עריכה
כל הכבוד על הגיעך לעשרת אלפים עריכות. מחכה לקרוא את הערכים הבאים שתכתוב. עלה והצלח! כובש המלפפוניםשיחה 22:52, 30 באפריל 2024 (IDT)תגובה
תודה רבה! עידו כהן 🎗️ דברו איתי 🎗️ כ"ג בניסן ה'תשפ"ד 🎗️ 22:57, 30 באפריל 2024 (IDT)תגובה

סימון עריכה כבדוקה

[עריכת קוד מקור]

היי עידו, מה שלומך?

ראיתי שסימנת את העריכה הזאת כבדוקה. אני יודע שהמנטרים לא אמורים לבדוק את אמיתות העריכה, אבל כשמדובר בעריכה שמשנה תוכן עובדתי המבוסס על מקור איכותי, אני ממליץ לוודא את אמיתותה בכל מקרה. העורך באותה עריכה עשה טעות: הוא החליף "עיראקים" ב"תוניסאים" בניגוד למקור שמתייחסל לעיראקים ולא לתונסאים. תודה, פעמי-עליוןשיחה 16:51, 24 במאי 2024 (IDT)תגובה

שלום, האמת שאני לא זוכר את העריכה הזאת, ייתכן ובטעות סימנתי אותה כבדוקה. קורה מדי פעם. בכל מקרה, תודה רבה על ההערה, אני בהחלט משתדל לשים לב. שבת שלום! עידו כהן 🎗️ דברו איתי 🎗️ ט"ז באייר ה'תשפ"ד 🎗️ 17:10, 24 במאי 2024 (IDT)תגובה

ערך שכתבתי על מנסורי

[עריכת קוד מקור]

שלום עידו, כתבתי ערך על חברת מנסורי ואשמח אם תוכל לעבור עליו ולהעיר לי מה כדאי לשנות לפני שאני מעביר אותו למרחב הערכים. שיפוץ-ניקשיחה 13:35, 10 ביולי 2024 (IDT)תגובה

שלום @שיפוץ-ניק, ברשותך ביצעתי שינויים טכניים בטיוטה (כמו כן, הוצאתי את הטיוטה מהקטגוריות, שכן נהוג לשים רק ערכים בקטגוריות, לכן לאחר העברת הערך למרחב הערכים יש להחזיר את הטיוטה לקטגוריות). כרגע הטיוטה נראית די בסדר, אבל אני מציע שלפני שתעביר אותה למרחב הערכים, תתייעץ עם מישהו שמבין בנושא של "יצרני רכב", אני אישית לא מבין בנושא ולא כותב ערכים בנושא. בברכה, עידו כהן 🎗️ דברו איתי 🎗️ ד' בתמוז ה'תשפ"ד 🎗️ 14:35, 10 ביולי 2024 (IDT)תגובה

הפעלת מערכת

[עריכת קוד מקור]

שלום Idoc07!
בהמשך להתכתבות בינינו, האם תרצה שאגיש את המועמדות שלך להרשאת המפעיל בדף "מפעיל נולד"? כובש המלפפוניםשיחה 23:58, 16 ביולי 2024 (IDT)תגובה

כן, הגיע הזמן. אחרי שלוש וחצי שנים במיזם הגיע הזמן לצעוד קדימה. חסרים לנו הרבה מפעילים. עידו כהן 🎗️ דברו איתי 🎗️ י"א בתמוז ה'תשפ"ד 🎗️ 23:59, 16 ביולי 2024 (IDT)תגובה

בהצלחה בהתמודדות במפעיל נולד

[עריכת קוד מקור]

בס״ד היי עידו, מאז שחזרתי לפה אני לא מתערבת בענייני קהילה והצבעות, באתי לפה לאחל לך בהצלחה בהתמודדות במפעיל נולד. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 22:34, 17 ביולי 2024 (IDT)תגובה

תודה, אבל זה לא לי. בהצלחה לקהילה ליתר דיוק. מאז מאי 2023 אף מפעיל חדש לא מונה, וארבעה מועמדים חדשים ברצף נדחו. עידו כהן 🎗️ דברו איתי 🎗️ י"ב בתמוז ה'תשפ"ד 🎗️ 22:53, 17 ביולי 2024 (IDT)תגובה

חיסלו כבר מוחמד דף ויש תוכן שגוי כי כתוב שהוא לא חוסל

[עריכת קוד מקור]

תיקון בווקפדה שמוחמד דף חוסל בני גוץשיחה 11:45, 1 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

תודה, עדכנו כבר. עידו כהן 🎗️ דברו איתי 🎗️ כ"ו בתמוז ה'תשפ"ד 🎗️ 12:04, 1 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

תגובה שנמחקה

[עריכת קוד מקור]

היי עידו, הגבתי לך בדיון שפתחת בדף המשתמש של דגש, אך תגובתי נמחקה ע"י חבריו ברק אברג'יל ושמש מרפא, למרות שאסור למחוק תגובות מדפי שיחה של אחרים. במקביל, דגש חסם את האייפי שממנו כתבתי, מה שמעלה את השאלה מדוע הוא לא מחק בעצמו את תגובתי והניח לחבריו למחוק אותה במקומו. בכל מקרה, אני מדביק את התגובה כאן, בעדכונים קלים, כדי שעיקר הדברים יגיעו אליך למרות הכל. להלן תגובתי: היי עידו, זה איתמראשפר. בשיטוטיי הליליים בויקיפדיה נתקלתי במקרה בדיון הזה, וכך יצא לי לקרוא את התגובה שאליה הפנית, זו שדגש מחק מהמזנון. רציתי לחזק את ידך בכמה עניינים: ראשית, אתה צודק שאין באותה תגובה דברי גנאי, אלא רק הארה של פינות אפלות שאכן קיימות בויקיפדיה. אין ספק שמה שהטריד את דגש לא היה מילים בוטות או האשמות אישיות, אלא עצם הפניית הזרקור לתופעות אלה, שיתכן שיש לו חלק בהן. שנית, אתה צודק שהסיבה היחידה שגורמת לאדמור לחשוב שאני כתבתי את התגובה היא האינטואיציה שלו, שהוא כל כך סומך עליה, אלא שעליי לציין בצער שזו אותה אינטואיציה שגורמת לו לחשוב שיציאת מצרים התרחשה במציאות - וגם בעניין זה היא כמובן שגויה. אגב, זו כנראה אותה אינטואיציה שגרמה לו להיות שותף בחסימה דרקונית ובלתי מנומקת של עשרות עורכים שרובם לא עשו שום דבר רע. כפי שתראה בהרצאתי במפגש ויקיפדיה בשנה שעברה, אינטואיציה היא יועץ גרוע, ודגש מוכיח זאת שוב ושוב בפעולותיו. שלישית, ברצוני לחזק את התחושה שעלתה בך, גם אם לא הבעת אותה במילים, שהתגובה של דגש היתה מאיימת ובריונית - ספציפית, היתה כאן רמיזה לביורוקרטים שאינך מתאים לתפקיד מפעיל. אתה צודק שמדובר באיום קונקרטי, שכן גם המועמדות של אקסינו למפעיל נפסלה לאחר שדגש החליט לצאת נגדו, וזאת למרות רוב של למעלה מ-70% תומכים. לפיכך, יפה עשית שסיימת מייד את הדיון, ואני תקווה שלא נעשה לך נזק בהקשר זה - שכן דגש, כמו אלוהיו, נוטה לפעמים לנקום ולנטור. רביעית, אתה צודק שאני תמיד חותם. זו היתה התגובה. לילה טוב, (איתמראשפר בדרך הביתה)